18 Mart 2010 Perşembe

duygusal bir gecede biz

bu akşam oğlumun okuluna davetliydik,program hazırlanmıştı.tiyatro gösterisi yapıldı,sulugöz teyyare ağladı tabii.daha sonra minişler şiir okudu boncuk gözlü oğlumun da içinde olduğu bir grup öğrenci de gösteri yaptılar,mevla ana babaya ne kadar şefkat bahşetmiş evladın ne yapsa hoşuna gidiyor.erkekim yorulmuştu eve gelince hemen yattı .bizde çoook yorgunuz bende birazdan rüyalar alemine doğru yol alacağımdır.ama önce kızımın sürprizinden bahsetmek istiyorum.dün akşam aniden sürpriz yaptı çıkageldi.nasıl özlemişiz yedik bitirdik onu haber verseydin kızım değişik yemek yapardımdeyince kıs kıs gülüyor muzır kız .sen de ozaman kuru fasülyeye razı olursun dedim ama genede yanına bişey yapmaya çalıştım.muffin istedi ama gözüm almadığı için yapamadım boncuğum biraz bozuldu ama c.tesi getirdiğim mamalara saysın diyorum ama ana yüreği içim rahat etmiyor en kısa zamanda ona yapıp götürmeliyim.küçükkedim şu iki senede çok olgunlaştın biliyorum ama çokda bağımsız oldun seninle sonra ne yapıcağız bilmiyorum bizim otorotemize karşı gelmezsin inş.çünkü anne baba otorite manyağı asla değildir ancak evladının iyiliği için her türlü fedeakarlığı yapar her gücün karşısına dimdik durur ama yavrusunun sözüyle kahrolsada,bir gülüşüyle mest olur.anne babalık böyle işte.neyse çok ciddi bir post oldu.güzel fakat yorucu bir gündü.hepinize ve bana iyi geceler...

Hiç yorum yok: