yoksa temiz gelen kıyafeti, lekeli geri mi yollarsın hep ? ya da derdin sadece, kendini hakılı çıkarmak mı ?
hem de, büyük şirketlerin müşteri memnuniyeti sloganıyla, kendini paraladıkları şu çağda ?
olay ve akabinde memnuniyetsizlik şu şekilde gelişti ;
8-06-2011 çarşamba günü kızımın marka ceketini şubesine ütüye gönderdim.bu sezon alınmış ve sadece bir kez giyilmişti.
ütüden geldiğinde beyaz ceketin her iki yaka klapalarının yanında iki büyük ütü sarartma lekesi vardı.ceketi alıp gittiğimde derdimizi anlattık ve yeni ceket olduğunu,bu lekelerin kesinlikle ütü lekesi olduğunu söylememize rağmen;
lekeli ceket aldığımız için,
zaten lekelediğimiz ceketin suçunu onlara attığımız için,
suçlandık.
ısrarla kızımın o ceketi bir programda giyeceği için,lekeliyse niye kuru temizlemeye değil de ütüye gönderdiğimi sormama rağmen asla hatalarını kabul etmediler. ütü sarartması olduğunu herkes anlayabilir oysaki
yani müşteri odaklı değil, kendini temize çıkarma odaklı işleyiş var maalesef. yeni açtıkları işyeri için kötü reklam yaptıklarını ısrarla da vurguladım, neticede apartman yöneticisiyim ve bu bilgiyi herkesle paylaşmayı düşünüyorum eğer orada hatalarını kabul etme yürekliliğini gösterebilselerdi ,bütün ütülerimi orada yaptırabilirdim oysaki.
zararımı tazmin etmeleri benim tüketici hakkımdır. bunun yanında yalancılıkla suçlandığım için ayrıca özür bekliyorum.eğer sonuç alamazsam tüketici mahkemesine de gideceğim, çünkü haklıyım ve böyle muameleyi haketmiyorum.
evet clean pak, maillerime cevap da alamadım sizden . demekki;
batan bir sürü firmanın yaptığını, yapıyorsunuz sadece; basit tüccar mantığı.
hata yapsan bile , asla kabul etme. aman kişisel egon zedeleneceğine, itibarın zedelensin çok mu ? memnun müşterinin, bir sürü müşteri adayına sebep olduğundan da haberin yok ki, suçlayarak sana gelme ihtimalini, sıfıra indiriyorsun bir çırpıda. tam aksi propaganda yapacağını da bile bile.
bravo sana. şak şak !
5 Ağustos 2011 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
10 yorum:
neval abla hiç uğraşma direk tüketici haklarına başvur, onlar ne gerekiyorsa yapıyorlar bu konularda titizler. clean pak senin peşinde koşsun.
Helal olsun sana.
DÜRR-İ YEKTA; istikamet orası zaten canım
BIRAKTIĞIM İZLER;sana da :)
Neval,Ben'ce de hiç uğraşma direkt Tüketici Hakları Heyetine git, bir de şikayetim var.com diye bir yer var oraya yaz,çok etkililer böyle işlerde.
Turkiyede sizin gibi hakkini arayan insanlarin oldugunu bilmek cok guzel .. Siz cok yasayin ;)
evet tüketici hakları iyi çalışıyor bu konuda asla ihmal etme alsınlar ağızlarının payını
Haklı iken haksız duruma düşmek çok incitici gerçekten..
Neden insanlar dürüst çalışmazlar ki?
anlaşılan bu konuda hepimizin ağzı yanmış arkadaşlar,ama aynı zamanda bilinçlenmişiz hak aramak konusunda.
aynı bilinci firmalardan bekliyor,tüketici memnuniyetine riayet etmeyen günübirlik mantıkla çalışan firmaların sonunu ibretle bekliyoruz
vakti zamanında bir kuru temizleyici de abimin krem rengi marka montunu mahvetmişdi, sanki üzerine çamaşır suyu dökmüşler gibi alaca bulaca yapmışlardı. O zamanlar babamın esnaf komşusu diye biz pek birşey yapamamıştık, ama o bize çok kötü bir tecrübe oldu, o günden sonra iyi bildiklerimizin haricinde hiçbirine vermedik...
Yorum Gönder