18 Ekim 2011 Salı



Bugün  bir kelebek  gördüm uçuşan  dallarda,
Senin gibi rengarenk senin gibi  şen  dolaşmakta.
Ama  anlayamadım  sen mi kelebeğe  benziyorsun ?
Yoksa kelebek mi sana benzemeye  çalışmakta.

Bu gece  denize  baktım  pırıl pırıl ay  parlamakta
Bütün  endamını   güzelliğini  denize  yaymakta
Şimdi  anlıyorum  gülüm  bütün  bunları
Deniz de ay da  yüzüne  benzemeye  çalışmakta




İnsanlar  kalabalık her yanda dolaşmakta
Duydum bir iddia ya  girmişler  aralarında
Bir  güzel  varmış  yokmuş  bir  eşi  dünyada                                                                                               
Meğer  çıkmişlar  her yerde seni  aramaya

Fark etim  güneş   bu gün daha parlak doğmakta
İnsanları  sıcaklığı  ile  yakıp  kavurmakta
Şaşırdım  güneş bugün   niye böyle  yapıyor                                                                                             
Şimdi  anlıyorum ki sıcacık bakışlarınla  yarışmakta