6 Şubat 2012 Pazartesi

yazamiyrum,ah yazamiyrum

horoz vakkasını  kaybetmiş kadının,  laz kocası  gibi çığırayım ben de.



öyle ki günde üç yazı tasarlayan şahsım,şimdi pc karşısına bile geçmek istemiyor. geçtiğindeyse tabak- çanak , pılı-pırtı bakıyor .sanırsam içimdeki alışveriş canavarı coştu,   dizginlemekle ona uymak arasında bocalamadayım.

hele evi süpürürken nasıl da aklıma gelirdi cümleler ,kendi kendime konuştuğumu da rivayet eder, bizim ahali.  işi gücü bırakıp klavyeye sarıldığım da epey olmuştur

sanki bi halley oluyor ama dur bakalım.
nazar olmasın sakın ?  hıı bebektim sanki.

4 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Oluyor bazen... Geçer işallah...

Deli Anne dedi ki...

nazar olabilir.. efenime söyleyeyim yay burcunun şıpsevdiliği olabilir.. bazen birden kesiliyorum ben, önemsiz oluyor çok önemsediğim belki sende de öyle olmuştur. yani bildiğimden demiyorum da burcun özelliğinden.. :)

eviminnuru dedi ki...

aman rabbim korusun nazarlardan sen merak etme derin bir nefes al,al eline kahveni bak nasıl kelimeler dökülüyor satırlara
sevgiler

neval dedi ki...

ATÖLYE KEDİ; inş. inş.inş.

DELİ ANNE, şıpsevdilik deyip geçeyim bari,üzerine düştükçe kaçıyor bak

EVİMİN NURU; maalesef kahve de sevmiyrum ,hiç ilham vermiyor bu yüzden