5 Haziran 2010 Cumartesi

kankaa !

herkesin kankaa çığlıklarıyla coştuğu ,herkesin birbiriyle beş dakikada kanka olduğu şu dönemde;
ne olmuş yani benim de kankam var hem de bisürü
bi kere zavallı hamilem var; şurada bahsetmiştim biz onunla görüşmesek de fazla yine de kankayız en sevgili lafımız naber yamuk ? (bir kere annem konuşmamıza şahit oldu şaşırdı kızım siz kavgamı ediyorsunuz sohbet mi diye
zaten kibar sohbet ettiğim kimseler var,içimden geldiği gibi( bazen kibar bazen kaba)davranacağım arkadaşım niye olmasınki ? ) kaldı ki herzaman doğruyu söyleyeceğini de bilirim bu da şimdiki zamanda bulunmaz hint kumaşı
ahh lise yılları  ... o zamanı derin bir nefesle hatırlamayanınız varmı ? ayy saçım nasıl olmuş ? şu çocuk bana mı bakıyor yoksa ? ne kadar çirkinim sedaları hala kulaklarımda çınlıyor 
sonra kafaya takılıp bulunan lise arkadaşlarım var, arkası çorap söküğü gibi gelse de 4 kişiyle sınırlandık,sanki aradan 16 yıl geçmemiş gibi hemen kaynaştık aynı samimiyet devam ediyoruz
lisedeyken aynı grup takılırdık hep ,biraraya geldiğimizde en büyük hayalimiz üniversiteden sonra beraber aynı evde oturmaktı
(babamın izin vereceğini düşünemiyorum bile cahillik işte ) ailemize kızardık herşeye karışıyorlar diye biz yapmıyacağız diye ahkam keserdik bolca

biraraya geldiğimizde gördükki ;biz daha beter karışıyoruz şu nedenden dolayı ;zaman şimdi daha kötü
bir de benim başımın altından çıkan bir andiçme törenimiz vardı ;( evet o zamanlar çok tv seyrediyordum )
hiç birimiz evlenmeyecektik asla ,saadetin zaten gönlünde biri yoktu ,tuna yeni ayrılmıştı son arkadaşından (biraz hızlıcaydı ),özlemle ben uzaktan hayrandık sadece

     bu yüzden benim fiştiklememle andiçtik
sonra hepimiz össye girdik ve kazandık, herkes dağıldı kendi derdine düştü ben de goncamın önüne pat diye
aynen öyle oldu neyse bizim maceramız uzun
en evvel kim evlendi bilin bakalım ?

3 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

bnmde bikaç tane kankiiim:)! var uzun zamn görüşmesek bile görüşünce kaldıımız yerden devam edebildiimiz dostluk böle bişi zaten ne zaman ne mesafe bozabilio.

hep evlenmicem dien ilk gider andiçtiren sen olduuna göremseee evet evet ilk sen:)

Unknown dedi ki...

İlk evlenen sen oldun dimiiii!!!
Lise yılları benim içinde hep özel oldu ..
Üniversitede aynı havayı bulamadım ..
Lisede demekki hala çocuktuk
Ah ah demeden edemiyorum o yılları hatırlarken ..

neval dedi ki...

sevgili kübik (sana hep böyle demek geliyor içimden ) ve sevgi ;bildiniz ten point