1 Haziran 2010 Salı

can sıkıntısı



     canınız sıkkınken ne yaparsınız ?


kimisi gibi dooğru buzdolabını yağmalamayamı koşarsınız ?
oh oh gelsin kilolar
ya da çatacak birisini bulana dek kaşlar düz çizgi halindemi dolaşırsınız ?


belki de yemeden içmeden kesilip kendi kendinizi yersiniz ? ( tehlikeli seçim,hatta buzdolabından daha tehlikeli)


hiç kafaya takmaz , hayat kısa ; kuşlar ağaçlar lay lay lom türküsü mü söylersiniz ?(iyi fikir )
canınızı sıkanın daha fazla mı canını sıkarsınız ?
kimseyi üzemeyecek kadar iyiniyetli olduğunuz için ,sahte neşeyle unutmaya mı çalışırsınız ?
( goncam gibi ,neşeli neşeli konuşan adama ilk sorduğum soru ;canın neye sıkkın ? )
ya da teyyarenin yaptığı gibi mutfağa dalar, hırsla hamur yoğurur ,muhakkak kek ,pasta pişirir ,mutfaktan yükselen mis gibi kokularla manevi tatmin yaşarsınız

( hayır hamur yoğurmasam canımı sıkanı yoğurucam çünkü; yay burcu olan anlar öfkemiz meşhurdur, aniden parlayıp sönmesiyle arkasında bıraktığı küllerle )


     siz ne yaparsınız    ?  mikrofon sizde...

8 yorum:

Syhn dedi ki...

benim canım kolay kolay sıkılmaz:)

yüksek sesle müzik dinlemek ama eğlenceli şeyler! çok iyi geliyor söylemeden edemeyeceğim :)

hamur yoğurmak canını sıkan kişiyi yoğurmaktan daha iyidir ama bunu söyliyeyim :D

Adsız dedi ki...

ben en tehlikelisini yapiyorum kendimi yiyiyorum buzdolabimi o da neymis

annem dikti ben giydim dedi ki...

herhangi bi sebep olmadan canım sıkılınca önce sus pus olurum,canım hiiçç konuşmak istemez...
sonra karşımdaki her kimse gıcık tavırlar için de bulunurum...
sonra da mızmız olduğumdan mıdır nedir hüngür hüngür ağlarım...
rahatlarım...
belki bu arada ufak tefek şeyleri de mideye indirebilirim :)

Unknown dedi ki...

ben çaya kahveye ve tatlıya düşerim:)
onlarla fazla haşır neşir olmamak içinde derhal mutfağa koşup hamurla cebelleşirim ortaya da her seferinde nefis yiyecekler çıkar bizimkiler bayram eder:)
kimseyle uğraşmak istemem ama bazen de çatacak birilerini bulursam elimden çekeceği var (yada dilimden) :)))

Adsız dedi ki...

canım sıkıldıı zaman yemeden icmeden kesilirim.giyinirim suslenirim.makyaj yaparım:)
hos ecrin neva dogduundan beri hic sıkılmadım sanırım:)

Kbr-Bhdr dedi ki...

canım haybeye sıkıldııysa susarım kolay kolay açmam ağzımı. kmseye gülmem etmem boş boş oturururm.

canımı sıkan biri varsa yine susarım sabrımı taşırana kadar susarım. ama tak dedii yerde patlar bağırır çaırırıım:)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Heh işte ben anneme hep diyorum canım sıkıldı mı bırak beni dalayım mutfağa diye :)) Yorgun değilsem temizlik de işe yarar ama mutlaka müzik açmalıyım. Başka zaman pek aramam ama canım sıkıldı mı iyi geliyor :) E serde YAY'lık var olacak o kadar değil mi? :))

neval dedi ki...

seyhancığım ;şanslısın müzikle atabiliyorsun sıkıntını gençlik var serde tabii kan kaynıyor sıkıntı felan tutmuyor

betül ; aman canım o en tehlikelisi
at kendini dışarı bari öyle unutmaya çalış

annem dikti ben giydim ; eyvah sen kendini harabediyorsun kim sıktıysa canını vay haline aynı zamanda

papatya 68 ; bendensin arkadaşım

deli kızın çenesi ; demekki seni süslü püslü ama aç bilaç görürsek anlıyacağız ki canını sıkmışlar taamaam

sevgili kübra; akrep burcu musun acaba ?

volkan-kaldera ;mutfağa dalmak hem sıkıntıyı hafifletiyor hem de yapıcı oluyoruz (yıkmaktan iyidir )
müzik dinleyerek de ruhumuzu besliyoruz
canım bu yay burçları da canı sıkkınken bile ne harikalar değilmi ?
üüüff onları bir de neşeliyken görsünler resmen uçarlar