3 Haziran 2010 Perşembe

sulusepken modundayım

perşembe günü daha ve pilim bitti maalesef       önümde koskocamaan cuma var daha hem de ne cuma
akşama kızımın mezuniyeti var malum liseyi bitiriyor 5 senedir dörtgözle bekliyoruz bu günü  (sınıfta felan kalmış değil hazırlık okuduğu için uzadı )
ne giyeceğimi kararlaştırdım herhangi bir elbise pardesüm olduğuna göre e çıkarmayacağıma göre farketmez eşarbım- vakko hariç bir eşarp -ayakkabıda kararsızım işte. resimleri yüklicem sonra bi de kalem çektimmi tamam    makyaja sıcak bakmıyorum kızlar ;

hayatta 3 kere makyaj yapıldı bana ;nişanımda ,düğünümde ,bir de abimin düğününde (onda da kuaförden gelince eve annem bile tanımadı misafir sandılar )
  tesettürlü hanımlarda zaten eşarp bütün dikkati yüze çekiyor bir de süslenip daha dikkatli baktırmak bize ne kazandırırki ;günah  o da zaten bizde bol bol var fazlasına hiç ihtiyacımız yok amao kör nefis yok mu ikna ediyor işte
  iş çıkışı doğru bakırköye işlerimi halletmeye gideceğiz ordan da kitapçıya (malum kitap kulesi -olmazsa olmazlardan )   süper kitaplar çıkmış seyhaaan ! rüyalarıma giriyor bazısı için elişi  vs kendilerini dinlendiren şeyler neyse benim için de kitap o manada
  işte o kadar ,deyip planlara devam ediyorum
annem de bir ihtimal mezuniyete gelecek; akşam kararlaştırdık biz işteyken eve gelecek biz hazırlanıp oğlumu ve onu alıp beraber gideceğiz  kızım için sevinçli bizim içinse hüzünlü ve iftiharlı bir akşam olacak zannımca.  annemle ben kesin ağlarız bir kere
yaramazmı yaramaz kızım; büyüse de uslansa diye gözünün içine baktığım kızım büyüdü artık bize akıl veren hanım hanımcık genç kız oldu
annemle akşam bu yüzden duygu dolu anlar yaşadık iki ağlak ;  kızım okuduğu okulda IB diye bir programda okudu   son iki sene farklı müfredat gördüler diğerlerinden  sınav soruları felan yurtdışından geldi bir sürü etkinlik sosyal proje yapmak zorundaydılar ; bir köye okul olarak orman kurdular, kemik iliği projesi yürüttüler,2010 kültür başkenti programında liseliler olarak proje hazırladılar ve derece aldılar,yani kişiyi tamamen faal hale getiren ve üretken olmaya yönelten bir eğitimdi,  üniversiteye hazırlanmasını zorlaştırdı bu program fakat kocaman bir artısı var ; eğer sınavlarından iyi bir puan alırsa yurtdışındaki herhangi bir üniversiteye (harvard da dahil buna ) sınavsız girebiliyor   bu program yaygınlaştırılsa ne iyi olur
konuyu toparlıyım bu eğitim için bayağı bir kitap ,özel bir hesap makinesi vs alınmıştı onları satıp kendisine mezuniyet kıyafeti almış boncuk kızım bunu öğrenince dedikki ; kızımız büyüdü   artık başını çaresine bakar
işte annemle bunu konuşurken dedim ki ; anne geçen hoca sohbette dediki erkek çocukları daha çok sevilir fakat kız çocukları daha hayırlıdır  o da annemya benim hemen duygulandı  ;evet kızım geçen gelmişsin gene bisürüşey getirmişsin arkandan ağladım       hoppala ...anne tabii getiricez sen bize nasıl baktın büyüttün şimdi de elimiz erdiğince biz bakacağız desem de annem ağlamaya kararlı barajın karşısında şemsiyeyle durulurmu ?
eşlik etmek düştü bendenize 
cumartesi ise tatil günüm fekat pazar günü çalışacağım için temizlik günü olmaya kuvvetle aday
pazar günü oğlumun küçük erkekimin sbs si var bakalım neler döktürecek ?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Agla bacım hakkındır!
evlatlarını buyutmussun.en guzel gunlerine sahit oluosun..daha ne olsun.
rabbim banada gormei nasip eder ins..

Syhn dedi ki...

ayy neval sultan deme böylee...
gözlerim şişiyo kitap okumaktan kendime kitap okumayı yasaklıycam nerdeyse :)))

kız evlat çok hayırlı valla kendimden biliyorum:))) inşallah bir gün benim de hayırlı iki kız çocuğum olur. sonra o büyür evlenir evime gelirken bana birsürü şey getirir :))

sadece lokumda getirse olur :DD

hayal dünyasına girdim çıkamıycam sayende :)

neval dedi ki...

SENHA;he valla bisürü ağladım hakkım deyi
SEYHAN ;sen de az şey istemiyorsun kardeşim ;lokumun kilosu kaç haberin varmı ?