8 Eylül 2010 Çarşamba

eğer

geçim gönüllüyse aşkın  ;   ateşte unutsan da kahveyi        susuz da getirsen     hatta sehpa bile vermesen    kocaman bir gülücük gönderir sana


içi muhabbetle doluysa     şekersiz bile içer farkında olmadan        gözlerine bakakalırken

eğer  gönül vazgeçtiyse  yardan   ,  köpük köpük ruhunu da akıtsan içine,   suyunu yemini de versen    
pas pas olsan    sehpa yerine 


        
             yine de yaranamazsın           gözler kusur aramaktan         yakını göremez olmuştur çünkü

11 yorum:

Adsız dedi ki...

askin daimiligine inanmayanlardanim. sevginin daimiligine inaniyorum ve birde dostluk. iki insan cokk iyi dost olabilmeli kalabilmeli bir aradayken baska birine ihtiyac duymadan.yoksa ask dedigin sey nedirki bir kac nabiz hareketi kalp carpintisi:))
kahve örnegine bittim yalniz birde yüzyilin sloganina:))

Adsız dedi ki...

dogru söze ne söylenir sevgili neval.bende kac yıldır yaranmaya calışsamda boşa ama yapılan Allah rızası için olunca sende onu görmez oluyorsun canım.svegilerle yeni blogum selinkam olarak girersin görüşürüz. sevgiyle mutlukal canım.

Atolyekedi dedi ki...

Çok güzel yazmışsın. Eline diline sağlık.

neval dedi ki...

BETÜL;söylediğin doğru önce aşk sonra daha kalıcı olan sevgi hayatın tadı böyle alınıyor bir de dost olabilirsen ne ala
ama ahh aşk tekrar geldiğinde o zaman tadından yenilmiyor

SELİNKA; yaranmak mı ? o da ne ?
balık hafızalılar kesin erkekler ama bir de onlara sor ; ne yapmışlar ki bize ,ne demişlerki ?
(sorun ne demedikleri aslında)

ATÖLYE KEDİ; teşekkürler senin cicilerin ,zevkin yanında iki çift lafın ne önemi var ?

esra dedi ki...

Ben bir şey demiyorum:)))

Tazekahve dedi ki...

Ne bileyim çözemedim bu işleri canım ben.Allah empati yaptırsın hepimize habire inş. Geçim gönüllüsü eylesin :)) Sevgiler iyi bayramlar canımcım :))

neval dedi ki...

ESRA; o zaman istediğimiz sonucu çıkarabiliriz dikkat et !

TAZE KAHVE;çözen varsa beri gelsin please
sana da mutlu bayramlar

nesrin dedi ki...

Aman aman gönül yardan sakin vazgecmesin. Bu aralar esimi biraz üzüyorum sonra da üzülüyorum. Bayrami hakettigince degerlendirmeli bazi seyleri telafi etmeliyiz. Bayramin kutlu olsun. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hayırlı bayramlar Nevalciğim...

neval dedi ki...

NESRİN;hiç istemesek de bazen sevdiklerimizi üzebiliyoruz haklısın bayramı fırsat bilip birbirimize zaman ayırmalıyız
SEVGİ; sana da bacım hayırlı olsun hem de sabırlı bayramlar ( annadın sen onu)

nohut oda dedi ki...

bayramınız mubarek olsun...iyi bayramlar..