10 Haziran 2010 Perşembe

sana geliyorum ey tatil !

evvel zaman içinde  tvler bangır bangır öter iken , güneş son huzmelerini saçıp gider iken, goncam koltukta şeker yapar iken neval , nine gözlüklerini takıp kanki blogları yorumlar iken    ahan da bunları gördüm yüreğim zıpladı ;


lakin bitmişlerdi tabiiki   nasıl bitmez  ? sabahın sekizinde kalkıp pc yeoturan alışveriş cadıları olduğu sürece.
uçanı  kaçanı hiç affetmiyor aşüfteler   yahu acıyın biraz da bize bırakın   bilmiyomusunuz ki  beyaz gözlük arıyorumdur fellik fellik  tam buldum hem de cavalli derken  yıkıldığımın resmidir



halbuki ne güzel tatilde takacağım diye hevesleniyor idim arminelerimle ama asla eşarbın üzerine konmayacak o zaman a.v.m. güllerine benzerim mazallah
herkesin tatil planı yaptığı şu günlerde bizim de planımız var   olmammı    işte buradayız onbeş gün

oradan da ver elini çorum  ; yazın havası sıcak, fakat sıfır nem    bir hafta oralardayız    haziranın ortalarında tatilimiz başlıyor taa ki temmuzun yarısına kadar 

geçen sene de capricedeydik malum bizler hele güneşlenmek isteyen genç kızları olan aileler için çok fazla seçenek yok ;    kuveyt türkün yeri =  nuhu nebiden kalma mobilyalar ,  cıncık kadar havuz ,  suratsız epilasyon mağduru resepsiyonistler , çalışmayan klima ,  mutfaktan çıkamayan anne
bera = arkadaşım gitmiş ,otelin içi çok sıkıcı diyor
şahh inn = ehh nispeten fakat denizi ahım şahım değilmiş
burç club = denizi berbat   3.sınıf bir yer diyorlar
familya = üsttekinin aynısını buna da diyorlar
hal böyle olunca  ; geniş bahçesiyle ve havuzuyla  caprice ideal  personeli gayet yardımsever  ama kalabalık olduğu doğru ; düşünün akşamları yürüyüş yolu üstgeçit trafiği gibi sağlı sollu sırayla ilerliyor   geçen sene herkes gelen müşteri kalitesinin düştüğünden şikayetçiydi   biz de gözlemledik ; aynı odada kalan 7-8 kişiyi

maalesef insanımız vur deyince öldürüyor     otel kafesindeki koltuklarda yatan insanları, şık lobide okey oynayan atletli, göbeğini kaşıyan adamları  ( ıyykk ,göbeğini odanda kaşısana be adam )  tabağını ağzına kadar doldurup , hepsini de bitirip sonra cafede ikram edilen basit kurabiyeleri açgözle tabağına dolduran kadınları, bütün bunları dudak büküp seyreden personeli görüp nasıl da onlar adına biz utanmıştık

  ey yurdum insanı  !  biliyorum tatil deyince cozutuyorsun    normalde giymeyeceğin kıyafetlere bürünüyosun rahatlık adına  ( haşema benzeri şortlar, terlik niyetine giyilen neredeyse takunyalar,uyarılara rağmen tişörtsüz gezen maganda gibileri saymıyorum )

ama biliyormusun ki insanın en değerli hazinelerinden biri de kendine duyduğu saygıdır saygı duymazsan kendine insan olmandan ötürü ; başkasına hiç duyamazsın       sonra gelsin insan hakları ihlalleri


üff ya ;   geyik yapalım dedik   gene olmadı      ne kasıyosun kendini kızım  milleti sen mi düzelticeksin  sanki senin hiç kusurun yok    tövbe yarebbim  diyerek teyyare kaçar

8 yorum:

yenigelinceyizi dedi ki...

bayıldım size maşallah ne kadar güzel anlatmışsınız düşüncelerinizi hele de bayan sürücü konusunda eşimle gülerek birbirimize baktık yeni bir sürücü olarak
sizin yazılarınızı merekla ve zevkle takip edicem inşallah
sevggiler

nehircce dedi ki...

:)))) bende eğlendim okurken..İyi tatiller olsun canım inş.herşey istediğiniz gibi olur.sevgiler..

esra dedi ki...

Yazını okuduktan sonra bakalım nereye tatile gidiyor diye tıklayınca iyi bi güldüm:)))anacım senin saydığın görüntülerin alası caprice otelde var...tatil dinlenme yeridir caprice çok büyük odana ulaşana kadar anası ağlıyor adamın..oranın mşterisi genelde almanyadan oluyor jetpa bağlantısı vesilesiyle..çokta modern bir müşteri kitlesi yok yani...gözünü kapatıp ,gözlğünü takıp etrafla ilgilenmiyceksin her yerde var anlattıkların..birde şu açıdan düşün on beş sene önce tesettürlüler nerede güneşlenme imkanı bulabılıyordu..bizde bulupta bunayanlardanız yani:))

neval dedi ki...

yeni gelin çeyizi ;hoşgeldin canım bloguma yeni gelin nefesi,bakış açısı ,yaşama sevinci getirdin
mutluluk duyarım ziyaretlerinden, her zaman beklerim
sevgili nehircce ; iyi dileklerin için teşekkürler,darısı başına
esra ;zaten orasını müşteri profilini anlatmak istedim denizi ortamı güzel fakat gelenler ıııh
eğer çoğunluğu gurbetçiyse acınacak halleri var ne orada ne burada kabul görmemelerine şaşmamalı bu kadar mı olur görmemişlik yahu ?

Lila ve Mor dedi ki...

:) Aynı elbisenin her rengini alıp tatil boyunca giyip dönüşte akrabalara dağıtan şahsı muhterem kimdir?
Almancı kardeşler :)
bir de gurbetçi kardeşler var onları böyle anlatamayız gerçekten vatan hasreti çeker onlar :) aileleri ile görüşüp hasret gidermek için kilometrelerce yola katlanırlar ve özledikleri gerçekten vatandır.
tatil konusunda tamamiyle katılıyorum en azından tangalı turistler gömüyoruz etrafta şükretmemiz lazım
sevgiler

edaca dedi ki...

:)) ben gozlukcuyum bana sor ne alıcaksan satısını kalıtesını soyleyım

nohut oda dedi ki...

ben famılyayı sevıyorum cok nezıh caprıce gıbı degıl..
ben bu yaz erdekte olacagım..bakalım nasıl bır yer..farklı yerlerı denemeyı sevıyorum her yaz aynı yer benı sıkar..
ıyı tatıller sana sımdıden

esra dedi ki...

evet familya benimde çok hoşuma gitti..bu sene haziran rezervasyonları dolu olduğu için başka bir yere rezervasyon yaptırdık..(http://www.rizomtatilkoyu.com/detay.asp?uid=1072)farklı yer olarak buraya bakabilirsin..ben bu ayın sonunda oradayım..inş