1 Aralık 2010 Çarşamba

kediden korkan, köpekten tırsan neval

hatta kaldırım değiştiren demeliyim       hemen de hissederim       goncam der hep;  radarın var sanki




bir sokakta yürürken,  hemen görürüm   her neredeyseler          sonra başlasın kaçış .          kaldırım değiştirmeler gerisingeri dönüp,   aksi yöne doğru başlarım   tin tin          topuklu giymişsem de  tık tık         yanımdakini felan unutup,   direk kaçmaya odaklanıyorum       farkında bile değilim ; goncamı bırakıp kaçıyormuşum bozuluyor bayağı

7-8 yaşlarında,   bakkaldan dönerken köpek kovalamıştı            o zamandan beridir  tırsarım       hele de kaçmayıp   paçaya sırnaşanlar   en beteri            havalara kalkarım değecek diye            12-13 yaşında babam zorla,   kedinin tüylerini okşatmıştı                öyle tiksinmiştimki ;    o zamandan beri hiçbir hayvana dokunamıyorum          civcive bile          travma yaşamışım demekki




dışarı yemeğe gittiğimizde,    bahçede yenecekse        hemen bakınırım masa altlarında dolaşıyorlarmı diye ? üff      anacım her yerdeler      yazın hele            geçen kızlarla gittik oturduk bir yere,   kedi gözlemekten bir hal oldum          elimde değil      buluyorlar           eyüp meydanında,     bin kişinin içinde bile bizim sofraya dadanmışlardı yahu

aslında kedi köpek severim        özellikle de yavru olanları         resimlerde tabii




   işte günün sorusu geliyor ; aldığınız  gözlük sizi panda gibi gösteriyorsa  iade etmeye de üşeniyorsanız ne yaparsınız ?

a) daracık streç pantolonun üzerine tunik giyip,   gözlüğü takar kombin pozu verilir

b) g gde  satıp,  pandaları yaşatalım derneğine katkıda bulunulur

c) denemeden almaya tövbe edip  pandalığa razı olunur

d) çöpe atarsınız

5 yorum:

zehratrk dedi ki...

allahım sana şükürler olsun yanlız değilim.bide herkes bana uzaydan gelmişim gibi bakıyo kediden mi korkulur die ama napalım canım.:)))
mutlu bayramlar

Adsız dedi ki...

olsun parasına kıyılamayılıp panda panda dolaşılır sevgili neval
insanlar nelere alışmaz onada alışırsın sevgilerle canım...

neval dedi ki...

ZEHRA; ay ben de çok sevindim yalnız değilsin kardeş

SELİNKA;oldum zaten panda yazın zaten herkes öyle dolaşıyor

Swotpisces dedi ki...

ben c diyorum. Bu arada benim gözlüğüm bundan az daha büyük, ama insanın gözü alışıyor, hatta ilk gördüğünde malum biri bana '' alf '' demişti, çok gülmüştüm. :)

neval dedi ki...

SWOTPİSCES,hoşgeldin. c şıkkı iyi seçim oldu