11 Aralık 2010 Cumartesi

baygın hanım


bugün yine rutin cumaydı;    koştura koştura eve gel ,   kostüm değiş- paklan       zeytun bacıyı kap,  sohbete kavuş .     sonra da sorarlar tabii   ;   yanakların neden al al olmuş   ?  diye .      tefsir ve hadis dersleri gördük  sonra da buyurduk    halil ibrahim sofrasına ;

patlıcan oturtma ve çorba ,  makarna böreği ,    elde açma börek,   mercimekli sigara böreği ,  mercimekli köfte ,   iki çeşit yeşil salata,    yoğurtlu havuç,   elmalı tart ,elmalı kek ,   sevgili nesrinden tarifini  aldığım italyan usulü sütlaç,   kadayıf tatlısı

neden aygın  baygın olduğumu anladınızmı ?

3 yorum:

Syhn dedi ki...

tatlı yorgunluk bunlar.. elinde benim istediğim fincan iç kahveleri nispetini yaap yat dinlen.. bu hafta sonu senin haftasonun olsun hafta içina hazırla kendini ;)

Atolyekedi dedi ki...

Ne güzel. Ama yiyeceklerde pek güzelmiş afiyet şeker olsun.

neval dedi ki...

SEYHAN;benim haftasonum oldu gerçekten de yedim içtim lakin sonu olmadı hüzün geldi.
ATÖLYE KEDİ;yemesi iyidi lakin af buyur hazmetmesi zor oldu