24 Haziran 2010 Perşembe

inim inim hayaller

hayal kurasım var bugün



gitsem 20 tane eşarp alsam  ( eşarp manyağı teyyare )    5 tane çanta ( deri tabiki ; teyyare hiç alçaklara konarmı ?)   sonra gitsem pembe laptop alsam     ( markası önemsiz pembe olsun yeter )  ekmek makinası alsam ( alıcam alıcam da iki kere kullanıp bırakırım diye cesaret edemiyorum )
gitsem     ıphone alsam    ( mecburum artık  bknz  )        saçımı kızıla boyatsam     ( şaka şaka )   10 tane kitap kulesi kursam ( gözüm çıkar herhalde okuycam diye )
 eve bir yardımcı tutsam  ( ohh kebap )          işi boşverip  senede 4 defa tatile çıksam  (ikisi yurtdışı olsun lütfen)
geçerken yoldan alıversem touaregimi ( gelmiş zaten ülkeye  80 bin eurocuk )  farkındaysanız benim hayaller gitgide azıtıyor ;  adı üstünde hayal bu


          
                elin gavuru çekim yasası diye yırtınsın dursun     biz inşAllah seccadede bitireceğiz işi

8 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Hayaller süper bence. Ama son cümleye bittim

annem dikti ben giydim dedi ki...

ben de hayal kurmaya bayılırım...
ama belki de hayal de kalmaz :)

Rabbim OL derse,herşey olur...

neval dedi ki...

ATÖLYE KEDİ ; Bu kadar hoş şeyler yaptığına göre senin de hayal gücün az değil hani
ANNEM DİKTİ BEN GİYDİM ;hayal kurmadan yaşamak tuzsuz yemek yemeye benzemiyor mu ?

esra dedi ki...

Nevalciğim senin hayal dediğin şeyler, olamıycak hayaller değil ki canım..Bunlar olduğu zaman çokta mutlu olmadığını görürsün..en iyisi hayallerinin tamamı gerçekleşmesin.. hayal kurmak daha mutlu ediyor insanı:)))

Atolyekedi dedi ki...

Ben bu benzetmeye bayıldım ve kesinlikle katılıyorum. Tuzsuz yemek muhteşem bir tanım...

Atolyekedi dedi ki...

Neval, çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için. Bu bazen kötü ama hayal gücüm baya bir geniş.

neval dedi ki...

ESRA ; BİLİYORUM GERÇEKLEŞMEYECEK ŞEYLER DEĞİL HATTA GERÇEKLEŞSE MUHAKKAK DAHA FAZLASINI İSTEYESİM VAR AMA İSTEMEK DE AYRI ZEVK DEĞİL Mİ ESRACIĞIM ?(gene caps lock u açık unuttum off )
ATÖLYE KEDİ; birşey değil canım
niye kötü olsun ki ?
hiç bir zararını görmedim başarılı insanlar hayal gücü sınırsız olan kişilerden çıkmazmı ?

VİZYONUM dedi ki...

Eh yazıvereyim bakalım.En sevdiğim konu hayaller:)Fakat artık benimkinde bir fark var. Ben hayallerimi vizyona dönüştürdüm. Yani artık hedeflerim var. Çok yakın zamanda İnşallah vizyonuma ulaşmış olacağım.:)