22 Haziran 2010 Salı

gene mimdirik ; okuyabilene aşkolsun

  deli kızın işi gücü yok       beni mimdirip duruyor ,  adı da tek kelimelik cevap mimi herhalde      benim gibi lafazana böyle mim yollanırmı hiç ?
FELSEFEM:    hayatta herkes üzerine düşeni yapmalı ,verdiği sözün arkasında durmalı        ( su katılmamış idealistim ben )

HAYAT:    sürprizlerle dolu jet yolculuğu      (  kağnıyla yapmak mümkün olsa )

ÇOCUKLUK:   ele geçmez serüvenler diyarı   ( keşke biraz yaramazlık yapsaydım )

GÜNEŞ:          her sabah nereden doğuyor diye korka korka beklediğim

GÖZLER:        doğrucu davut          ( asla yalan söylemez ,söyleyeni insan şeytanına aittir zaten )

YILDIZLAR:    20 li yaşlarda bakıp bakıp hayal kurduğum  ( şimdi kafamı kaldırmaya vaktim yok )

GÜZELLİK:      hangisi ?      kalp   mi   suret mi ?

SEVGİ:             aileme baktığımda    göğsüme yayılan sıcacık his

AŞK:              hepimizin hayatında en az bir kez yaşadığı   ,   yaşamayana acıyan gözlerle baktığımız

ERKEKLER:   ahh,atsan atılmaz  ,    onlarsız da dünyanın ne zevki var ?

SAVAŞ:         amerika ve israilin bizi içine sokmaya çalıştığı kaos ( umarım başaramazlar )

AĞLAMAK:   deşarj, yenilenme ve artçı hıçkırıklar  ( bende aynı bu sırayla )

DENİZ;          detoksum, olmazsa olmazlardan  ( sizi sardığında hissettiğiniz rahatlama herşeye değer haşeme giymeye bile )

AYNA:           şimdilerde küsmüş bana      hiç uğramıyorum diye  ( halbuki bir zamanlar kankaydık )

HAYAL:          hırslarımın tetikçisi ,en yakın dostum

senihacığım      sen istediğin kadar bir cümle de     cümlelerimi bukka kısaltabiliyorum  ancak
sıra geldi mimdiriği postalamaya ;

izmirli sevecen arkadaşımız ;  bir güzel çift

çiçeği burnunda izleyicim ;   dikiş dersi

bursalı gelinimiz ;  hayat istersen çok güzel

örme bebek ustamız ; edacroche 

size attım mimdiriği
 
harikayım dimi      siyah zemine siyah yazı      değiştiremeyecek kadar da tembelim üstelik

neval kaçar yok başka çare çünkü

4 yorum:

Adsız dedi ki...

NAYIRRR NOLAAMAZZZ sanırım kor oldummmm:))
ayy bu neee:) keske okunmasaydı:)
mimdiriii cevapladıınız icin tesekkur ederim teyyare hanımcım:)

Unknown dedi ki...

alıyorum ,bloguma giriş yapabildigim an bende mimdiriyorum teşekkurler ,malum yine sorunlar yaşanıyor blog ve siteler arasında :(

edaca dedi ki...

hiiii miimiiiiiiii pekiiiicevap edem bariii :)))

Atolyekedi dedi ki...

Cevaplara bayıldım. En çokta 'felsefem' kısmına...