8 Mayıs 2010 Cumartesi

siz siz olun

cep telefonsuz gezmeyin hele nasıl olsa kullanmıyorum deyip ev telefonlarınızı kapattırıvermeyin !
biz yaptık gece onbirbuçuklarda kapımıza pizzacılarmı gelmedi ?
on dakika sonra dayım uykudan kalkıpmı gelmedi ?
olay şöyle gelişti arkadaşlar ;  şimdi biz bu dediğimizi gerçekten yaptık yani ev telefonunu kapattırdık çünkü ben hariç herkesin cebi var (annemin bile)
dün akşam eşim cep telini işyerinde unuttu biz de dedikki; amaan nolcak bi gün idare ederiz
akşam kaza haberinde kocanızın adı geçerse ve bunu biz hariç herkes duyarsa idare edemiyorsunuz işte !
isim benzerliği kaç kişiyi perişan etti saatlerce. onları çok iyi anlıyorum,çünkü ben de birinden 1 saat haber alamasam harika komplo teorileri yazarım ;trafik kazası,bıçaklı saldırı gasp aklıma neler gelir neler 1 saat daha geçerse yas tutmaya başlıcam neredeyse.bikeresinde annem cep telini almadan teyzemin kızına gitmiş ,gece kal diye çok ısrar etmişler o da eh tamam kalıyım demiş,demeseymiş iyiymiş.
biz de o gün kayınvalidemlerle geziyoruz mübarek zatları ;dedim annemi de alalım ama aruyorum arıyorum yok ben tüh ya kaçırıcak deyip habire arıyorum yok sabah yok öğle yok akşam eve geldik gene yok gel de merak etme tansiyonu da olunca mümkünmü ?
akşam kardeşimi aradım artık; yakın oturuyor anneme  eve gitti baktı yok komşulara sordu kimse bilmiyor aklımıza gelen heryeri aradık eski komşularını bile yok yok sığamıyoruz hiçbir yere aklıma geldi dur dedim bu saate kalmaz gitse de ama benbi h.teyzemi arıyım aradım bi de ne göriyim orda oturuyormuş !s.sultan hepimizin sinirleri bir boşaldı hem sevindik hem sitem ettik o günden sonrada annem habersiz ve telefonsuz hiçbir yere çıkmadı  bu aneyin macerası, gelelim bizimkine;
eşimin adını ilk babası duymuş tabii biz uyanığız ya telefonumuzu kapattık evden de işten de ulaşamıyorlar
sonra boncuk kızımı aramışlar o da yurtta bildiğiniz gibi.o da ulaşamayınca dayısını aramış hem de aramızın şekerrenk olduğu abimi .o da öbür erkek kardeşimi aramış,bunlar araşadursunlar çorumda kayınvalidem sinir krizi geçiriyormuş.
bizim hiçbirşeyden haberimiz yok tabii nerden olsun iletişim sıfır bizde,saf saf yemeğimizi yedik sonra goncam oğlumu okuluna götürdü saat  22.00 gibi. çanakkale gezisi malumunuz, okul da silivride .
saat 23.30 da zil çaldı ödüm patladı bu kim ? diye . kim o dedim pizzaa dedi bir ses hakkaten de domino pizza elemanı.biz istemedikki dedim ve gönderdim bi taraftan da diyorum ki hangi akıllı istemiş bu saatte mide fesadına uğrayacak kesin.  kimmiş beğenirsiniz ;akıllı kızım çılgınlar gibi bize ulaşmaya çalışmış erken saat olsa kesin gelirdi de,aklına pizzacıyı göndermek gelmiş, hani evdeysek bişey yoksa rahatlıcak kesin arayıp sormuştur pizzacıya evdelermi ? diye.
neyse pizzacı gitti dayım geldi.çok fazla görüşmüyoruz nedendir bilinmez halbuki ben omuzlarında büyüdüm onların, neyse bu başka posta kalsın .ee tabii ben bayramlarda gördüğüm dayımı gece gece kapıdagörünce aldı bi telaş;
tüh ya diyorum goncam evde yok herkes kapıda. kapıyı açacakhali almam bi beş dakkayı aldı ki neyse açınca dayım dediki eşin nerde dedim yok, oğlanı okula götürdü bunun yüzü değişti eyvahh diyomuş ben nevale nasıl söyliicem? başladı 5 n 1 k  sorulara niye ne zaman vs. yahu hayırdır ne oluyor ?
kaza düzcede olmuş,bizimkiler trakya tarafına gittiği için rahatladı başladı anlatmaya herkes panikte,size ulaşamıyorlar.amaniin dedim kendimde senaryocu olduğum için anladım hallerinden tabii
kardeşimi aradı hemen haber verdi ona dedik kızımızı ara söyle hemen saadet zincirini kuruverin dedik
sonra hemen msn aklımıza geldi gügü vardı, bilirsiniz (hani capacity kaçakları yaptığım teyzemin kızı) o msn kuşudur 7/24 oradadır o, ben oraya buraya götürmesem
işte ona dedimki hemen şu numarayı(kaynımın cebi) arıyosun diyosun ki msn i aç. saolsun söyledi de msn de derdimizi anlattık eşim yaşadığını ispat etti
kayınvaldem hemen şunu dedi; ömrümün 65 yılını yedin oğlum .ben ordan hemen ;  yalancııı sen 70 yaşında diilmiydin?(klasik gelin kayınvalde çekişmesi)
şaka tabii, ben onu severim hakikaten onunla baya bi meconlarımız ( kayınvalde dili;macera demek oluyo) vardır o da başka postta anlatılıcak kesin
herkes sonuçta goncamın iyi olduğuna inandı da akşamı sonlandırdık  3 şeyden emin oldum ;
1-ne kadar kızsanız da et tırnaktan ayrılmıyor beni ne kadar üzse de abimi çok seviyorum
2-kızım çok akıllı ve pratik zekalı ,panik anlarında güvenilebilir
3-telefon hiç bir yerde unutulmayacak artık

12 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

cidden çok sıkınıtılı bişe telefonun olmaması. insan kafaı yer. ulaşamayan ben olsaydım kesinkes gitmiştim olay yerinee:)
ayy yok anam yoook ben telefonsuz yapamaaann yapamaaan:))

bir güzel çift dedi ki...

ne samimi bir blog...bir şeyler yazmadan duramayacağım :) hep merak ediyorum eskiden yani cep telofonunun icadından önce ne yapardı bu insanlar.Yani biri gelemdiği zaman nasıl dayanırlardı habersiz kalmaya.dediğin gibi bende birinden haber alamadığımda 1 saat içinde ortalığı ayağa kaldırmış oluyorum korkumdan...neyse Allah başımıza kötü şeyler vermesin ve cep telefonları iyiki var :))

neval dedi ki...

sevgili kübra; olamam diyosun ama şartlar öyle gelişince oluyosun da ortalığı birbirine katıyosun canım
bir güzel çift;güzel yorumun vasıtasıyla blogunla tanıştım aynı samimiyeti sende buldum sevgiler...

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

canım sonda mutlu son olmuş ya sevindim:)
dediğin gibi telefon olmadan olmuyor acil durumlarda her zamn lazım
(ay ben alttakine yazmaşım yorum buraya yazayım takrar)

Adsız dedi ki...

nevalim kızını zekasından opuorum:)
ii gelmis aklına ole bisii yapmak..
bende surekli kızım uyanmasın die sesini kısıorum cebimin.acmaıda unutuorum.feci azar isitiorum.cep telefonları hayatımızın bi parcası oldu.evladımız gibi keratalar:) onlarsız oma:p

neval dedi ki...

şekerperisi;haklısın canım en kısa zamanda tel.almaya karar verdim,onsuz olmuyor maalesef
senihacığım;gelsin eve ben de öpücem pratik zekasından dolayı,nasıl çırpınmış minik kedim
çocukken nasıl yaramazdı bunalmıştım ,ama şimdi bak,bize sahip çıkıyor,sen de o günleri görürsün inş.

Syhn dedi ki...

ay ebn böyle birini arayim açmasın, ulaşamayım kuduruyorum..
hele böyle ciddi ciddi bişi duymuşsam, sonra beni sakinleştirene aşk olsun.
ama kızın süper!

neval dedi ki...

seyhancığım ;pimpirikliler dünyasına hoşgeldin
o yaramaz böceğim kim derdiki böyle çırpınıcak ah ah

lezzettabağı dedi ki...

Canım arkadaşım, yaşananlar hakikaten can sıkacak cinsten bende böyle konularda çok hassasım. Cep telefonu yerinde ve zamanında kullanılırsa gerçekten çok güzel bir icat ama bazende insanlar konuşmuyor adeta onunla yatıp onunla kalkıyorlar.. Sevgiler

neval dedi ki...

sevgili şükran hanım;cep telini elinden bırakmayanlara fena gıcık kapıyorum,almak da istemiyorum ama dünyanın bintürlü hali var mecbur oluyorsunuz bir yerde

yastuf dedi ki...

Ben telefonsuz bir hayat dusunuyorum bu saatden sonra:)))

Kizini zekasina da hayran kaldim ..fikre bak!

neval dedi ki...

sevgili yasemin; biz de hayran kaldık. az önce konuştuk ,pizzacıyı geri aramış evdelermi diye?
inşaallah sen de kızının büyüyüp en yakın arkadaşın -ve en acımasız eleştirmenin -olduğu günleri görürsün.