30 Mayıs 2010 Pazar

cadı tayyare

    istemiyorum erkek fatma olmayı       erkek gibi düşünüp dertlenmeyi

hanım hanımcık olmayı tekrardan tek derdimin    'akşama ne pişireceğim' olmasını istiyorum
halbuki anne ve ev hanımı olduğum 15 yıl boyunca da çalışma hayali kurmuştum bir kere tadını alınca insan hep çalışmak istiyor çünkü
   yine de    ..beni şok edebilecek şeyin insanların oynaklığı değil,ani gelen bir oda dolusu misafir olmasını istiyorum
   çoğunluğun -karşındakini ezerek üstünlük kur öyle kazan - felsefesiyle iş yaptığı piyasada iyiniyetli,helal lokmasının peşinde koşanın kurtlar karşısında hiç şansı yok,eziliyorlar o zamanda ya ezmeyi yada yine ve yine ezilmeyi öğreniyor eşlerimiz

kişisel gelişim kitaplarında bunun bir adı da var ;öğrenilmiş çaresizlik
    iş hayatı zor..ayrıca burada da söylediğim gibi 5 bin kelimemiz var,bunun enaz 2 binini herkes eşiyle harcamak istiyor
   her iki halde de sinir küpü oluveriyorlar eve gelene kadar bu yüzden o 2 bin kelimeyi unutalım hemen  aile saadetimiz için ,ya dailla harcayacaksak musluğu açıp ona anlatalım ( tabii vanayı kapattıktan sonra )
eşinizle aynı ortamda çalışıyarsanız ; ya ikinizde ezik olacak ya da sakin adamın cadı karısı olarak ünleneceksiniz başka şansınız yok

3 yorum:

Syhn dedi ki...

ay cnm ayol!
sen sakin adamın cadı karısı olarak ünlenmek üzeresin ve aslında bunu hiç istemiyorsun.. değil mi?

olsun hayatım istediğin zaman eve çekilebilir evde yemek yapmayı düşünürken sıkılabilirsin. :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

genelde sakin adamın cadı karısı olmaı tercihliorz ama demi:) etrafımdaki bütün hatunlar ölemse:)

neval dedi ki...

seyhancığım ;ayol ben o filmi çok gördüm 15 sene felan almıyım cadı olmayı tercih ederim
kübra ;bulmuşuz sakin adamları cadılık yapıyoz okka
hoş sinirli olsalar yanlarındaki bizmi olurduk o da muamma