6 Mayıs 2010 Perşembe

bizim evde hıdrellez seremonisi

bu gece hıdrellez .hıdrellez adetlerine inanırmısınız?
ben inanıyorum belki ayıplayanınız çıkabilir ama olacağına inanılan dileklerin gerçekleştğini düşünüyorum
ister çekim yasası deyin ister inanmanın gücü gerçekleşiyor işte nasıl mı?
yıl 1999 ...iki çocukla kirada gezmekten bıkmışız ve krediyle ev almışız mayısta,ağustosta depremde ev yıkılmış,biz hem kira hem kredi ödüyoruz ben çalışmıyorum eşimin maaşı da ahım şahım değil
halet-i ruhiyemizi tahmin edersiniz çok sevdiğim komşum zennure bacı var o da sıkışık durumda biz bir gün onun komşusu var iyiniyetli temiz kalpli bir orta yaşlı teyza bir beş dakka uğramışken ona z.komşum dediki ;saadet abla hadi bize oyuncaklarını göster
!!! kapalı balkonuna çıktık bir baktımki torunun legolarıyla dileklerini sahne gibi canlandırmış; torunu öss yi kazansın diye masa yapmış erkek bebek oturtmuş başına(torunu oluyo) kızına araba istemiş ;oyuncak araba koymuş neler neler sergi adeta diyorki;ben senelerdir yaparım her dileğimde oldu
biz zennure bacıylaşöyle bir bakıştık ve dedikki;deneyelim bakalım (yüksekokul mezunuyum ve böyle şeylere de hiç inanmıyorum ama o kadar çaresizim düşünün artık)
denedik   kızımın bebeğiyle oyuncaklarıyla neler yaptım nasıl uçtum neler neler istedim araba, ev ,goncama daha iyi bir iş,vs vs duası da var onu da ettik gül dalına bağladık bişeyler biraz da gömdük felan fişman bi faaliyet sorma gitsin
1 seneye varmadan o dileklerin hepsine kavuştuk ikimizde
yüce rabbim sebepler halkeyledi biz de nasıl olduğunu anlamadıkoluverdi isteklerimiz
o zamandan beri her sene yaparım,inanarak
gene yaptım ;




gülmeyin bak anlatmam ne olduğunu
kim sandra bullockunki
gibi güçlü saçları olsun istemezki ?
alttaki araba favorim
sbs yazısının altındakiler,    başlarında sınav stresi olan,     ama başarıyla geçecek olan boncuklarım

 gene resmi yan çekmişim çevirmeyi de bilmiyorum idare edin artık;bu benim hayallerimdeki ev
alttaki de ipek halım


bu da yazlığım tercihen cundada ya da alaçatı da




bu da o evin içindeki jakuzim (nolmuş yani)
mevlama binlerce şükürler olsun dileklerimi verdi ama insanoğlu yapısı gereği doyumsuz hep daha fazlasını istiyor
ben bunlarla geçirdim akşamımı arkadaşlar sabah da gül dalı seremonimiz var siz de çevrenizde bahçelerde çiçek diplerinde eşelenen birilerini görürseniz merak etmeyin benim yaptığımı çaktırmadan yapmaya çalışıyorlardır onları kendi haline bırakın meraklı bakışlarınızla rahatsız etmeyin lütfen!


sağlıkla kalın mevlam cümlemizin kalbindeki hayırlı dilekleri kabul etsin .

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gecen sene hıdrellez'de bi arkadasımdaydım.tam kapıdan cıkarken arkadasımın annesi.
eve giderken sizin apartmanın onunde ki gul agacının dibine koca ciz dedi:)
napiim?ne ciziim? honkk hunkk oldum:)
adetlerden hic haberim yoktu daha gecen sene ogrendim:)
sen bu konuda uzman olmussun nevalim:)
1 dilekte benim icin attırsaydınnn beyaa:)

neval dedi ki...

senihacığım;naparsın dert insanı doktor yapıyor öyle bi şevkle yapıyorsunki hazırlıkları kurs açabilirim yani
attırmammı deli kızım attırdım beyav

Syhn dedi ki...

hayır böyle istekler görmediğim için,
okurken çok eğlendiğim için.
haliyle yorum yazmak istedim ayol:)
neyseki hallettin becerikli kadınsın vesselam ;)

yaw sandra bullock saçı olayı efsane!! harikasın.
Allah hayırlısıyla tüm isteklerinin gerçekleşmesini nasip etsin!

neval dedi ki...

seyhancığım; aminn cümlemizin duaları kabul olsun (buna george lu dualar da dahil)