19 Mayıs 2010 Çarşamba

tutmayın beni !

  oğlunuz okuldan morarmış bir göz ve zedelenmiş bir gururla eve gelirse ne yaparsınız ?


a-son sürat okula gidip ortalığı birbirine katarsınız


b-  o insan görünümündeki magandaya gidip öle diil böle olur yumruk diye iki tane çakarsınız


c- hüngür hüngür ağlayarak çocuğunuzun moralini iyice sıfırlarsınız

d- hastaneye gidip rapor alır sonra da o raporu müdürün burnuna dayarsınız gereğini yap diye


e- bunların hepsini birden yaparsınız

ben şimdi bunlardan birini yapmaya gidiyorum

10 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

geçmiş olsun.yeni mi oldu olay?...eğer okulda olmuş ve arkadaşlar arasında ise hemen sınıf öğretmenine başvurulmalı bence yok okul dışından birileri ise okul müdürüne gidilmeli derim ben...

neval dedi ki...

yeni oldu okuldan bir çocuk yapmış

Adsız dedi ki...

ben hepsini yapardım.
kızımı ole gormei dusunemiorum bile..
gecmis olsun nevalim..

Kbr-Bhdr dedi ki...

hepsini birden yapardım!
ağlamak dışında yani ağlasamda ynnda ağlamazdım!
ama ağlatırdım onu yapan insanı okulun müdürünü ve sınıf öğretmenini.!
bunlar olurken napıolardı acaba?
geçmiş olsun canım

Kalbişeker dedi ki...

Ya ne kadar zor bi durum bu anlarda kesinlikle insan kendine mukayet olamaz..İnş çocuğunuz iyidir..

Syhn dedi ki...

bnm annem çok mülayim bir kadındır. ama öyle böyle değil acayip sakindir. ama hiç unutmuyorum abim gelmişti böyle bi köşede aplıyor anaammm! annem panter kesildi kapısında dayandı çocuğun ailesinin..

şimdi nasıl yapmışım diyor kendide şaşıyor..
bişe yapmadı tabi esip gürlemesiyle kaldı ama aile korkmuştu o zmnlar :D

sen ne yaptın cnm?

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun simdi gördüm postunu simdi iyi umarim

neval dedi ki...

acısı kalmadı ama nasıl morardı anlatamam bakınca ağlayasım geliyor,bi de o gözle dersaneye felan gitmek zoruna gidiyor

yastuf dedi ki...

Cok gecmis olsun biraz gec oldu ama ,simdi okudum yazinizi.

neval dedi ki...

teşekkür ederim canım