29 Mayıs 2010 Cumartesi

ıspanaklı gül böreği
un kurabiyesi
irmik helvası
tavuklu makarna böreği
püre
piyaz
zeytinli poğaça
tahinli katmer
patlıcan oturtma
çiğ köfte
sütlü irmikli tatlı
ıspanaklı tepsi böreği

    imdaat !   cuma sohbetlerine ara vermem lazım     hemen !      yoksa   + 5  kilo kapıda
hocamız da tam tersi, salı arapça dersine de gelmemi rica etti  umreye gideceği için kırmak istemiyorum ama hık mık ettim hocam yorgun oluyorum felan diye  gel gel dedi  inşallah salı ders sofrasında hanımlar böyle döktürmezler
resmen koltukta mayıştım, kalkamıyorum; resim çekecektim nerdee...
hafta sonu planı yapmam lazım      nerde ...
şimdilik bakırküü  gözüküyor ; kırıktabak dolmaları şu halimle hiç cezbetmiyor beni  gidersem boncuk kızımı çok özledim onun için ve kitapçıma gideceğim ,ayrıca rutin kuaför randevum var ( bknz.kendi deneyimleriniz )
çoğunuz bilir ; bakırköy tren istasyonunun üstündeki i kitapçıları ikinci el ve sıfır kitapları azıcık da pazarlıkla hesaplı alabiliyorsunuz
(hesaplı deyince hain selime geliyor gene aklıma hep bu lafı kullanırdı ; hesaplı .  bildiğin cimri işte mübarek akşam ne güzel dedikodu yapıyorum   aferin teyyare)
kitapyurdunu keşfetmeden önce her hafta gidip kitap alışverişi yapardım kolay değil ;  20 km    
yazlık çanta almak istiyorum , (desada güzel şeyler var)  terlik , vs       yarın bakarım artık   avm güllerinden fırsat kalırsa tabii
sanırsınız ki   ya sınırsız alma hastalıkları var ya da sınırsız mali güçleri  elleri kolları hep moda marka poşetle doludur     o mağazalara baktığımda gördüğüm abidik gubidik şeyler halbuki
bundan yirmi yıl önce alışveriş hayatımızın merkezi değildi    bakırköyde yetişmiş biri olarak biz ihtiyacımız olduğunda alışverişe çıkardık   belli başlı mağazalar vardı    ,ayakkabı ve çantalarımızı tınaztepenin altından alırdık,  pazara annelerimizle meyve sebze için giderdik pazardan kıyafet almazdık hiç ,    beğenmezdikki.
şimdi her taraf mağaza,   nereye bakacağınızı şaşırıyorsunuz
işte yarın sizde   b.köydeyseniz şaşkın kaçınan teyyareyi görebilirsiniz onu avm güllerine attığı ters bakışlardan hemen tanırsınız zaten
vildan ataseveri sevmediğime karar verdim özcan denize nurgül yeşilçaydan başkasını yakıştıramıyorum çünkü
( biliyorum kel alaka oldu )

5 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) ara vermeden girtlaktan kesmenin ihtimali yokmu hani cok zor ama

Kbr-Bhdr dedi ki...

o günlerin kilo aldırmadııı insan var mıdırkiii?
annemde gün olmasın istiorum sırf bu sebepten:)

modafobik dedi ki...

Ahaha çok hoş yaa (:
Çantada bence de Desa yeni sezonda çok hoş şeyler çıkarmış!

Unknown dedi ki...

Bu günlerde en iyisi sınırlı sayıda pasta börek salata yapılırsa aslında yapılmasada olur ama olmuyor işte illa yapıcalak ..
Biz ikiden fazla çeşit yapıymoruz bazen üç oluyor ama o kadar..
Bu arada bende avmlerden alışverişi sevmiyorum çünkü işe yarar bişey bulmak için tüm avmyi altüst etmem gerekiyor..

neval dedi ki...

sevgili betül ;çayı 5 gibi felan içiyoruz ne kadar acıktığımızı tahmin edersen ve herkes iştahla yerken kendimi neden tutamadığımı da anlarsın canım
kübracığım; siz o aldığınız kiloyu 3 günde verecek yaştasınız biz ise böyle meliyoruz işte
modafobik ;çantayı aldım yakında fotoğrafını blogda görüürsünüz
sevgiciğim;hocamızda sınırlamaya çalıştı salılarda başarılı oldu ama maalesef cumalar on çeşitten aşağı düşmüyor, sonra herkes nakavt tabii