12 Mayıs 2010 Çarşamba

ilk ödülüm; son olmasın lütfen

ilk ödülüm yeni tanıştığım ama vazgeçemediğim ayakları yere basan blog ;bir güzel çift ten geldi.bana kendisi gibi tatlıbir ödül sunduğu için teşekkür ederim
ödülü 10 tane tatlımı tatlı ballımı ballı bloğa gönderdim gitti;
1- samimi paylaşımlarıyla annem dikti ben giydim e
2-istikrarlı ve sevecen blog dıshe kuş a
3-yeni tanıştığım ama ağzımın suyu akarak izlediğim blog bunlarda benim lezzetlerime

4-zevkli blog sahibesi başı yazmalı kız a
5-becerikli bloggerimiz baharın elleri ne
6-göbek tatlısıyla beni fetheden aysultan a
7-adıyla bile mest olduğum blog neslihanın çikolata fabrikası na
8-ayakları sıkı basan blog nehircce ye
9-samimi blog taze kahve ye
10-tatlılıktan bahsedip ondan bahsetmemek olmaz tabii;şeker perisi  ne ödülümü gönderiverdim iyi günlerde kullansınlar
...

12 yorum:

Aysultan... dedi ki...

Teşekkür ederim canım,tatlımla fethetmişim seni sende ödülünle beni fetettin:) her zaman beklerim,öptüm:)

bahar yorgun dedi ki...

çok teşekkür ederim :))

Tazekahve dedi ki...

Canımcım hem ödül hem de güzel yorumun için çok teşekkürler.Öpüldün hayatım...

nehircce dedi ki...

Canım teşekkür ederim :) ayrıca beni nitelendirme şeklinde çok hoşuma gitti :) öpüyorum seni daha nice ödülleree :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

ayyy canım benim beni bu ödüle layık görüp yanımda olduğunu hissettirdiğin ve güzel sözlerin için teşekkür ederim
Noyumberry'den de gelen ödülümle beraber hemen gidip yayınlıyayım
sağol tatlım
sevgiler...

Unknown dedi ki...

beni tatlı blog ödülüyle ödüllendirmen çok hoşuma gitti tabiki bloğum hakkındaki övgülü sözlerin de:)
Nevalciğim teşekkür ederek ödülümü alıp gidiyorum canım seninde ödülün hayırlı olsun diyorum ve emin olabilirsinki son ödülün olmayacak bu daha başlangıç:)
sevgiler canım

dishekuş dedi ki...

canım ödülün için çok teşekkür ederim.seni kocaman öpüyorum sevgiyle kal.

Syhn dedi ki...

sen şeker blogger olmayacaksında kim olacak he? :)

zeynep dedi ki...

Nevalcim,ödülün hayırlı olsun..Benimde ilk ödülüm bu,içim nasıl pır pır etti ismimi okuyunca:))
Küçük,ama insanı çok mutlu eden şeyler bunlar değil mi?



Sevgilerimle..

neval dedi ki...

aysultancığım,bu kadar güzel tariflerinle yolumuzun kesişimemesi imkansızdı canım
bahr hanım becerikli blogunuz için ben teşekkür ederim zevkle takipteyim
taze kahve ;bilmukabele canım
sevgili nehircce;senin için söyleyecek daha o kadar güzel kelimelerim varki.
serpilciğim;bu ödülü sana göndermemek benim için imkansıza yakındı nerdeyse.
sevgili papatya ;aminn canım sen o güzel mamaları ve içimizi açan sözlerini bizimle paylaş bak ben sana daha ne ödüller göndereceğimdir
dishe kuş,birşey değil canım,çok tatlısın ah bu bursalıları çok seviyorum istanbuldan sonra yaşamak istediğim tek şahir diyemi acaba?
ve seyhancığım yüreğimin köşesi,çok zarifsin canım

neslihan erzincan özgür dedi ki...

sevgili Neval çok teşekkür ederim canım bu güzel ödül için.sevgilerimle...

neval dedi ki...

zeynepciğim;sağol canım seninki de hayırlı olsun nasıl yakıştılar değilmi çiçeği burnunda sayfalarımıza?
neslihan hanım;birşey değil,benim için zevkti.