21 Mayıs 2010 Cuma

5000 =1000 ? ? ?

a dostlar yardım edin bana

sosyal ilşkilerim 8 aydır nerdeyse sıfır ! hatta insanlarla yaptığım tek sohbet sanal alem sohbeti diyedilirim karşı komşumun bile yüzünü görmediğim hafta oluyor,eş dostu bir kenara bırak  bazen gidebildiğim cuma sohbetlerini saymazsak tabii onda da geyik yapmak ne mümkün ;edepli edepli hocayı dinleyip hanım hanımcık çayımızı içip geliyoruz, zaten ucu ucuna yetişiyorum



müşterilerimizle yaptığım gevezeliği saymazsak ,geçen gün bir tanesi bana acayip acayip bakınca çok mu

gevezelik ettim acaba ? diye düşündüm  yani o kadar muhtacım çene çalmaya.( neden upuzun postlar yazdığımı da anlamışsınızdır artık ) hayır topluluk içine çıkınca ne konuşacağımı bilmiyorum artık, son trendlerden (dekorasyon ,saç,son dedikodular,mama çeşitleri ) bihaberim bir kadın için ne kadar acınacak bir durum !

ama suçun hepsi bende değil ; kadınların günlük tüketmesi gereken kelime sayısı 5000 miş (bir seminerde dinlemiştim ) yaşasın ! bütün o manalı manasız konuşmalarımıza ,sonu gelmez gezme tozma isteğimize gökteki düğüne bile gidesimiz olmasına sonunda bir kulp bulduk  ; suç bende diil napalım, tüketecek beşbin kelimem var bunu harcamam lazım, fıtratımda var abi ;  içiniz ne kadar rahatladı değilmi ?

öğrendiğimde aynen böyle olmuştum ben de.  ey  erkekler sesimizi duyun ! neymiş ; kadınlar geveze değilmiş kelimeleri tüketmeye uğraşıyorlarmış sadece,huysuz da değillermiş; kelimeleri tüketemeyince biraz asabi olmaları da normal değilmiymiş ?
hadi tahmin edin erkeklerin günlük kelime kapasitesini  ; 3000 değil ,2500 değil ,1000 evet sadece küçücük 1000 tane   kocalarımız eve gelince sessiz sessiz oturup, televizyon kumandasıyla aşk yaşamaya başladığında,sorduğumuz sorulara tek heceli cevaplar verdiğinde ,siz tatlı bir çift sözün açlığını çekerken ,o baba koltuğunda uyuklamaya başladığında;  sen beni sevmiyorsun artık  bak iki çift laf bile edemiyoruz teraneleriyle ortamı acılaştırıp huzurumuzu bozmayalım,  nasıl etsin iki çift laf ? adamın repliği zaten topu topu bin kelime ; onu da işte güçte harcıyor, akşama bize birşey kalmıyorki

ya ben ne yapayım bütün gün aynı işte dipdibeyiz tek muhabbetimiz iş güç ;onu şöyle yapalım bunu böyle vs.adam iş arkadaşım oldu çıktı yahu ! akşamları bazen diğer odaya kaçıyorum birazcık özliyim seni diye.
heyytt neval ! titre ve kendine gel !sen değilmiydin eve geç geldiğinde ,öyle bir işi olsunki hep beraber olalım diye içinden geçiren ?





  neymiş ?  bişey dilerken iki kere daha düşünülecekmiş !

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Maşallah kelime dağarcığınız genişki bu denli akıcı ve sürükleyici yazabiliyorsunuz..
Yeni keşfettim bloğunuzu ama her yazıda acaba bu gün ne yazmış diye merak etmeden de duramıyorum..
Biraz da kabiliyet meselesi bende kafamda binbir türlü şey kurarım ama yazıya dökmeye başlayınca hepsi bir yerlere uçuşur..

Kbr-Bhdr dedi ki...

çok konuşmama laf edenler 5000 kelimemi blmeyenler o zamn ki bnde blmiodum:) artık kmsee bana sus diemicek tüketcem arkadaşım o 5000 kelimei:)

neval dedi ki...

sevgi hanım güzel sözleriniz için teşekkürler ; blogunuzu gezdim gördüm ki ben laf ebeliği yaparken siz kamu hizmeti yaparak, bizimle yaptığınız ağız sulandıran mamaları paylaşıyorsunuz
bu da takipçiniz olmam için yeter deartar bile sevgiler...

Syhn dedi ki...

ben o 5000 kelime tüketen kadınlardan değilim sanmıyorum.
çok konuşan biri değilim genelde iyi bir dinleyici olarak bilinirim.

her konuda olduğu gibi sanırım bu konudada biraz erkek gibiyim :)

neval dedi ki...

estağfurullah seyhancığım az konuşmak aslında meziyet ama çoğumuzda yok maalesef

Tazekahve dedi ki...

Canımcım bu posta hem çok güldüm hem de çok hak verdim.Ben de 5 bin hanemi doldururken baya sıkıntı yaşıyorum şu aralar.Adam gibi konuşacak birileri yok çevremde yahu.Neyse ki seni tanıyarak yalnız olmadığımı anladım.Öpüldün balım...Bak burda bile beş bin hanemen baya erime sağladım bu arada :))

neval dedi ki...

taze kahveciğim ; sen üzülme beşbin ne ki biz seninle bloglararası bi muhabbete tutuştuk mu 10-15 harcarız günde