2 Mayıs 2010 Pazar

hayırlı şablonlar efendim

bugünü de dinlenmeye geçirdim  yarına hazır olayım pazartesi sendromu hastalıkla birleşip hafakanlara dönüşmesin diye
hadi madem zorunlu istirahatteyim şu blog temasını değiştireyim dedim ;demez olaydım,bütün günümü aldı halbuki değiştiren herkes ne kolay deyip duruyodu,bir daha kanmıyacağımdır
zaten kısıtlı bilgisayar bilgimle bişeyler yapmaya çalışıyorum deneme yanılmayla  tutturuyorum senin neyine şablon yapma ?
eski temayı yedekleyip başkasına geçtim ama kenardaki menü,eklentilerim yarım çıkıyor,yerleşimden ayarlanmıyor da tamam dedim eski temayadönüyorum  ama o da ne bloguma giriş yapamıyorum çünkü sayfada öyle bir yer yok ara ara kurcala,çırpın yok müslümana gavur eziyeti...
yeni blog açarım diye düşünmeye başlamıştım ki;eklentileri kurcalıyım dedim biyerden kumanda paneline ulaştım ve hoop gel bakalım dedim emektar şablon ben seni bilirim senle oynarım bundan sonra şunu da iyice anladım ; tema değiştirenler  ya bilgisayar kursuna gitmişler  yada bilen birine yaptırmışlar aksini söyleyene de inanmam
neyse iyi bişey oldu markafoni siparişim geldi;
 mumları çok beğenerek almıştım lakin geç geldi hevesim kaçtı markafoni abi bak söylemedin deme kızıyorum yavaş yavaş zaten twigy terliklerini de 20 gün felan oldu göndermedin,mecbur kalıp siparişi iptal ettim halbuki içi peluş üstünde arısı olan sevimlimi sevimli terliklerdi onlar
işte bunlara benziyodu;
küçücük iki mumu kocaman karton kutuyla gönderen markafoniye teşekkür etmek lazım;ama sadece kutudan dolayı;

dergilerimi koyacak kutum oldu;kaplamaya da gerek yok gayette naturel
bugün 2 mayıs biliyorsunuz 6 mayıs hıdrellez o günle ilgili planı olan varmı benim var ; hıdrellez günü edilen duaların kabul olduğuna inanıyorum ve bazı hazırlıklar yapıyorum inandığım için de dileklerimin gerçekleştiğini düşünüyorum  en kısa zamanda neler yaptığımı ,nasıl inanmaya başladığımı ,gerçekleşen dileklerimi sizinle paylaşacağım
pazar akşamını seveniniz varmı ? diyorum ve kaçıyorum

Hiç yorum yok: