8 Mart 2012 Perşembe

hızla savrulan rüzgarla danseden karların,  insanların yüzlerine kırbaç misali çarpıp durduğu, şu soğuk günde mecburen boynunu eğip ,  dışarda kaçışan insancıkların aklından,    tam da şu an ne geçiyor acaba ?


onları seyrederken , zihnimdeki tek düşünce ; sıcacık evimde,   sıcak çikolatamla hayallere dalmak.
belki de lise çağlarına geri dönüp,o deli dolu akan kanımla yerimde duramadığım günleri bir daha yaşayabilmek..

dönebilsek o günlere ; okuldan gelmişiz   dışardaki soğuğa rağmen,  kanımız cayır cayır akıyor damarlarımızda. açmışız müziği son ses  bangır bangır.    annemizin kurduğu hazır sofraya kurulmuşuz,  hızlı metabolizmamızın verdiği güvenle.    porsiyonlarımız nasıl da cömert.


sonra yatmışız uykuya keyfi,binbir türlü gençlik hayalleriyle.    mışıl mışıl uyusak,ev işlerinden azadeyiz nasılsa. gerinerek kalksak,belki kitap okusak,  belki de ders yapsak.   anneyin pişirdiği yemeğin ağız sulandıran kokuları arasında.

beş dakikalık hayallenmenin boğduğu mutluluğa bakarak, insanların    onu yakalama uğruna herşeye katlanmalarına,     akla hayale gelmedik yollara başvurmalarına   akıl sır erdiren var mı acep ?

hayal kur kardeş ;  kısa yoldan oturduğın yerden mutluluğa gark et kendini ...

görseller

7 yorum:

Nil dedi ki...

Bugün benim mutluluğum için süpriz hazırlayan arkadaşımın hevesini kursağına dizmişken harika oldu bu post. onu bile beceremedim elime yüzüme bulaştırdım.

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ahhh ahh... gercekten de oyleydi demi? ama o zaman sorsan, seni bilemiyecegim, ama bana gore dunyanin en bahtsiz genciydim.. nankor genclik :)

nohut oda dedi ki...

hayllerimizde gençliğe dönmeye gerek olmadan gelecekde mutlu edebilse bizi...daha güzel olur

Atolyekedi dedi ki...

Ne kadar doğru... Dün bir yazı okumuştum gayet kısaydı kelimesi kelimesine hatırlamıyorum ama özetle hayatımızdaki en güzel günlerin ailemizle geçirdiklerimiz olduğunu söylüyordu ne kadarda haklıydı bu yazıyı okuduğumda da dün olduğu gibi bir an hatırlayıp mutlu oldum....

Limon çiçekleri dedi ki...

Sana sonsuz katılıyorum teyyarem...Hayal kurmak...Müthiş birşey.Çok kurarım mutlu olmak istediğim zaman:))

otuzundansonra dedi ki...

ah keşke o günlere dönebilsemm,en iyisi hayal kurmak galiba sen gibi.

neval dedi ki...

NİLHAN; fransız kaldım konuya lakin bilerek yapmamışsın ,helak etme kendini

EDİBE; aynı ben de öyleydim; aney genç kızlık sultanlık derdi de, dudak bükerdim

NOHUT ODA;her zamanki gibi iyimser ve ümit dolusunuz ,ne güzel

ATÖLYE KEDİ; hakikaten öyleymiş,sorumsuz hayat= MUTLU HAYAT'MIŞ

HAVVA,hayal kurmanın tek eksisi ,gerçeklere dönünce yaşanılan burukluk demi?

OTUZUNDAN SONRA; kur kardeş,durduğun kabahat :))