25 Temmuz 2012 Çarşamba

ah ne çok işim var bilseniz, şu tatil mahmurluğundan bir kalkabilsem.

malum ;otelde tatilin hem iyi, hem kötü yanları mevcut.    bayanlar için yemek çamaşır ütü vs derdinin olamamsı zaten başlıca gitme sebebimiz değil mi ?     tatilde iş yapmaya hayır. lakin gel gör ki, bir kısım hamaratlıkta fersahlarca ilerde durmuş bizi gözleyen hanım- hatunlar,  otelde bile rahat durmuyorlar ayol.



bizzat gözledim ;   hatta hızlarından başım döndü.     bir bakmışsın yanımdaki şezlongda şekerlemede kafanı   çevirmişsin ki ,      uçmuş gitmiş denize.       bir hışım denizden gelmişse de,  bir vakit sonra hoop masaja masajdan gelince mayışıp kalır sanırsın  da, ne mümkin ?  cumburlop havuza atlayıverir kaşla göz arasında . ve yine büyük maharetle ,  istisnasız nereden geliyorsun'la başlayan,  ünlü şezlong sohbetlerinden de geri kalmaz hızlarından başım dönerken ,haince tatil sonunda daha yorgun olmalarını umar gibiyim.
evet tatilin kötü yanlarından biri bu etkinlikler,değil yapmak düşüncesi bile yoruyor insanı. o yüzden yine her sene yaptığımı yaptım;tembelce yatıp bol bol kitap okudum,salaş  giyindim .ta ki ayşesku gelene dek ,o ayrı post olsun bakalım.



kandil günü yine tevafuken oteldeydim,mescide sığmadık şükür .   Rabbim edilen her hayırlı duayı kabul etsin.   dikkatimi çeken nokta,açık yada kapalı sigara içen bayan sayısının hızla artması.     medeniyet bağımlısı insanımın,    doğal beslenme teranelerine kulak kesilirken,   filanca filanca bitki çayını içip ardından bi sigara tellendirmesi ne acayip !

ah bir de teşhirciler vardı;  görmek ve bahsetmek istemediğim,hatta bizzat şikayet ettiğim.   bre edepsiz ,  mecburmuyum    yerçekimine teslim olmuş uzuvlarını seyretmeye ? solaryum bu yüzyılın icatlarından değilmi ?
lütfen mahrum kalmayın bundan.

1 yorum:

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Hosgeldin Neval:)
Tatilden donen herkes de bir tembellik oluyor demek ki:))
Sigara icip de, sonra organik birseyler yiyorum, aliyorum vs. diye konusmuyorlar mi?..