12 Nisan 2013 Cuma

Büyük beden çalışan firmaları anlamaktan acizim

Kadrolu bir terziniz yoksa ve dar kıyafetler giymek istemiyorsanız ,  -kiloluyum demiyorum bak -  büyük bedene yöneliyorsun.
Ama o da ne ?

                     

Tam bir sirk gösterisi; mevsimlerden yaz ise iç gösteren bluzlar, yazsa muhakkak askılı üstler ya da elbiseler ,daracık pantolonlar , oturunca bilmem nerelere kadar bacak şov yaptıracak etekler ...

Hayır , kime neyi ispat etmeye çalışıyoruz acaba ?
Bak tombulsam da güzelim , balık etimi gözüne  gözüne de sokayım niye ?
Oysa ki vücuduyla über barışık , sonsuz özgüvenli insanlar bizi rahatsız ederdi ya, ondan sordum.
Yoksa sıfır beden modası out oldu da mı biz sütun ! gibi bacaklar seyreder olduk ?

Et- but görmek isteseydi millat kasaplar bayram  yeri olurdu ayol :(

4 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

aynen öyle maalesef :/ sinir bozucu bi sürü tip sokaklarda. açılalım saçılalım hayde :&

Neşece herşey dedi ki...

Kalemine sağlık Neval..Ben de kendimi tek zannederdim..Çünkü giyecek hiçbir şey bulamıyorum üzerime..

Limon çiçekleri dedi ki...

Hay söyleyen dillerin,yazan ellerin çok yaşasın emi?..Sen çooook yaşa..

neval dedi ki...

Büşra;yakışana da cevaz yok ama en azından görüntü kirliliği yapmıyor tombikler gibi :/

2zannesi;bu yaştan sonra terzi edecekler bizi

Havva; yalnız değilmişim neyseki :)