23 Aralık 2011 Cuma

bozuk moral kahvaltısı ;
minnoş yok :(     ergenim suratsız,  goncam  ekşi,   teyyare huysuz.




evi değiştirmekten vazgeçtik şimdilik.    gayet ferah, iki cepheli ,merkezi yerde,    yakınlarda şirin bir avm' miz bile var.    alışveriş için migrosa gitmeye de gerek yok artık.     yakında metrobüs de biterse,teyyareyi tutabilene aşkolsun.     kadıköy mü desem ,bakırköy mü ya da levent ?    bilmem artık. tek eksisi eski bina oluşu.     bu özelliklerde yeni evlerin fiyatıysa,  uçmuş gitmiş.    gözüm yemiyor o kadar fark için çalışmayı. gezelim- görelim- yiyelim biraz da,  demi?   ömrümüz olursa, yaşlılığımızda oturmak için iki oda bir salonlara bakabilirim.     belki.

yeni ev planlarını,  rafa kaldırdığımızdandır ki,bir zamandır istediğim, ayyuka çıkmış kitaplarımı,  artı ıvır zıvırı  (kullanılmayan  radyatör,ayak masajı aleti -ya bir oyumuz eksikti-,yorgan hurçları) koyabileceğim bir dolap için,  sipariş vermeye gittik.  ahşabın deseninde kararsızım ;





soldaki,sarı ışıkta sağdaki beyaz ışıkta çekilmiş.soldaki  olursa parkelere uyacak.   ikincisini de erkekim beğendi,zevkine güveniyorum. banyo dolaplarını da değiştirme gündemde ,benim gibi kararsızlar için  dert sadece.

ordan çıktığımızda, eşime aldığım çantayı iade etmek için poloya gittik;





incecik  krem bir triko;





hep almayı istediğim kalın çizgili spor gömlek   ve pantolonla değişim yaptık.ona bişey almayı seviyorum :)

16 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Böyle güzel görünümlü bir kahvaltıya ekşi surat olmaz şimdi...Bak ne güzelde kararlar vermişsiniz..Hayırlısı olsun herşeyin.

nohut oda dedi ki...

moraller bozuk ama kahvaltı 10 numara..

leyya dedi ki...

Allahımmm o sofranın başında bozuk moral mi olurmuş.çekilin o zaman ordan, ben geleyim:)))resmen iştiham kabardı şu saatte.yarın kahvaltıda o kreplerden yapıp yemezsem şişkin bir leyya olma ihtimalim yüksek:)

eviniz hayırlı ugurlu olsun.çoook güzel günler yaşayın içinde inşllh.ben eşime bişey almayı sevmiyorum çünkü o da bana bişey almayı sevmiyor:)))))))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Herseyin hayırlısı nevalcigim..
Gün dogmadan neler doğar..
Ayrıca dogum gunü sahibine saglık ve keyif dolu yillar dilerim.
Cok sevgiler..iyi tatiller

neval dedi ki...

LİMON ÇİÇEKLERİ; ekşi suratlara rağmen yedik canım:)
güzel dileklerin için sağolasın

NOHUT ODA; o kadar da değildi ,lakin azıcık yumuşattı ortamı krepler sanki.

LEYYA, yapıpı yesen de, yemesen de şişiceksin galiba:)
kaçınılmaz son :)
ahh benimki de zordan zordan alıyor.romantik erkekler ! nerelere gittiniz ? dur bu konuda bir şeyler yazayım
güzel dileklerin için sağolasın,daha daha güzel evler sizin olsun inş.
cennette de evlerimiz olur inş.

BİR DUT MASALI;biz de öyle dedik, kısmetimizde aynı yerde kalmak oldu,bakalım.
içten dileklerinize teşekkürler :)

Sitare dedi ki...

kahvaltı nefiiis krep değil mi onlar.ben de peynir çeşitlemesi yaparım hep.sinir olurum tek tip peynir yemeye.

boşver bozama moralini.sen benden iyi bilirsin herşeyin hayırlısı.ben açık rnk olanı beğendim.mobilyada az bile olsa koyu renge tahammülüm yok.aldıysam da mecburen almışımdır.

Unknown dedi ki...

Kahvaltıda kazakta çok güzel en güzeli de o krepler sanki,gece gece yorum yazarsam olacağı bu tabii..

Bende eşime hediye almayı severdim ama artık almaktan vazgeçtim. Beden meselesi her sene biraz daha large'laşınca bizimki habersiz denemeden zor oluyor .

Nil dedi ki...

Biz de hep ev hayali için yaşıyorduk. alacaklarımızı yeniliklerimizi hep erteliyorduk. yeni eve geçince alırız diyorduk. Sonra evin konumundan dolayı vazgeçtik. nasıl olsa çıkın diyen yoktu. zar zor biriktirdiğimiz birkaç kuruşu da yeniliklere tadilata ödedik. mis gibi oldu evimiz. herkes mutlu.
dilerim gönlüne göre bir evin olur nevalcim

fatosun mutfagından... dedi ki...

harika ve mütavezi bir sofra..afiyetler olsun..Allah her şeyi gönlünüze göre versin..sevgiler

LeylaK dedi ki...

hiç bozuk moral kahvaltısı böyle mi olur, muhteşem bir sofra bu... ohh yapanların ellerine sağlık, yiyenlerin de midelerine :)

Leyla'nın Kahve Dükkanı

neval dedi ki...

SİTARE; hani şu afiyetle yediğimiz krepleri mi soruyorsun ? ah ne fenayım :)
açık renkte biraz metalik dokunuşlar var bilemiyorum
peynir hastasıyım,çeşit severim senin gibi

SEVGİ; senin yaptığın nefis tatlar yanında lafı bile olmaz bacım
kazakta bedenini biliyorum neyseki


NİLHAN; güle güle otur :)darısı başımıza o zaman arkadaşım:)

FATOŞ; doğru kelime mütevazi, teşekkürler

LEYLA; nice sofralara sevdiklerimizle inş.

New York'tan dedi ki...

Bende kahvaltiya hayran oldum, kalkip hazirlamam lazim, ama hazira konmak istiyorum :)

Syhn dedi ki...

o kahvaltıya moral bozukluğumu dayanır bea!
bu arada evin için lüks olmasına değil depreme dayanıklılığına bak bence. naçizane..

neval dedi ki...

ŞEYMA; senin kahvaltıların benimkileri solayıp geçer şeymacım

SEYHAN; haklısın,lakin yeni binalar uçmuş gitmiş bea

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Allah ne j-kapılar açar bakalım niye iki odaya razı oluyorsun ablacım torunlarını sana gelmek için gün sayacağı bahçeli ferah bir eviniz olsun :)

neval dedi ki...

NABRUT; ah ufak olsun işi az olsun hesabı yapıyorum,aneyi koca evde dolanır gördükçe :)