15 Nisan 2011 Cuma

edi büdü günü

bizim başbaşa günümüzdür kendisi .     oğlumun haftada bir gün okulunda etüde kalması,   bizim için soluklanma oluyor,     onun için de tabii





no iğne,  no yemek,   no eve vakitli gelmek.      kısacası ;   bağımsız takılıyoruz o gün,     aklımıza estiğini yapıyoruz.     şükürler olsun ki ;    hayattaki amacı,    ailesini mutlu etmek olan bir hayat arkadaşım var
şiir sevmeyen eşine  şiirler yazan
onun yüzünü güldürmek için,   neler yapan

stresle başladı,   güzel devam etti. sonra ,   üzüntü ve telaş    kısacası,  hezimet .
saat dört gibi işten çıktık .   gülüş cümbüş mal alımı için,   bir görüşmeye gittik .    muhataplarımız her işe besmeleyle başlayan insanlar .      yüzüne bakmamaya çalışan tavırları,   iticilikten uzaktı .    Allah korkusuyla böyle davranılmak ne hoş.     yardımseverlikleri de ümit vericiydi,    şu soğuk iş dünyasında.





iki kaçak sevgili havasıyla, ama bütün zamanların bizim olduğunun bilinciyle,   ziya ya gittik.    lakin sevemedik pek;
iskender feci fiyatlıydı,    et lezzetli de olsa değmezdi   yine de.
garsonlar kibardı,    fakat tavırlar başka konuşuyordu ,    bakışları  başka
hapishanede volta atan havasıyla ,  salonu arşınlayan bayan garson,    uymuyordun ortama kusura bakma
tek güzel olan ,  salonun perdeleriydi,    onun da   menşeini öğrenemedim zaten

ordan çıkıp diğer tarafa    uğramak istedik ,    arabadan inerken eşimin çantasının, kayıp olduğunu fark ettik endişelenmedik pek,    ziyaya telefon eder,   gider alırız diye önemsemedik
asıl telaş,    çantanın orda olmadığını söylemeleriyle başladı.   ne yapacağımı,    hangi kartı iptal edeceğimi şaşırdım.    kafası kopmuş tavuklara benziyordum muhtemelen,     o koşturmacada .

zavallı goncam,   beni yatıştırmaya çalışmaktan artan kısacık zamanda,  arabayı iyice aradı ve yaramaz çantayı,    şerrimden bir köşeye sıkışmış buluverdi
sonrası sinir harbinden çıkış,kendini salıvermiş beden ve sevinçle karışık ağlama isteği...

12 yorum:

Mehlika Yıldırım dedi ki...

başbaşa geçirilen yalnız kalınan anlar, ne tatlıdır ne güzeldir... bir de güzel güzel yemekler yenmiş afiyet olsun nazar değmesin =)

neval dedi ki...

MEKİLA; hoşgeldin. dediğin gibi bu kısa anlar ne güzel oluyor ama galiba nazar değdi bile :(

Nil dedi ki...

TÜH NE GÜZEL BAŞLAMIŞTI OYSA. NEYSE Kİ BULUNMUŞ. EDİ BÜDÜ GÜNÜNÜ DE PEK SEVDİM DOĞRUSU

betul dedi ki...

cok sükür bulunmus. aman ne telastir o bilirim. kizimin bebeklik döneminde alisverime merasiminden sonra elimdekilerle sallana sallana kasaya varip ücret talep edilince elimi cantama attigimda aslinda cantamin olmayisi. pardon 5dakika icinde cocuk reyonundan benden sonra giren kisinin ki kendisinin anne olma olasiligi cok yüksek utanarak diyorum:( saatine bak 5 dakikada ucan canta görevliler oradaki müsterilere sorsada velhasil zaten kayip degilki calinti. kayip gözüyle bakan en basta canta buldum diye teslim eder.saatin gec olusuna,evin uzak olusuna,giden parama,eve dönüs paramin olmayisina,cocugumun acikan karnina neye yanacagimi bilemeden kalakalmis idim. ama goncanla gün sonunda güzel bitmis ya. e hadi kacamka yapmak hakkimiz söke söke aliriz olacak bizimkisi bizde cocugu babaanneye birakip yemege cikma niyetindeyiz bugün:) büyük ihtimal balik yemege

Adsız dedi ki...

yaramaz neval besmelesizmi başladın güne dur bir heyacan yapma da hayat kolaylaşsın sanada etrafınada nasıl edip bir karışıklık yapıyorsun bacım sakin ol.
kendine dur demesini ögret bu gercekten ögrenilebilen bir şey, annemde öyledir ,
sıkılırım onun gereksiz telaşlarından beni bogar hep. telaşlıyım diye beynini şartlandırma gecmiş olsun.ay bende eskiden ziyanın yemeklerine hastaydım eşimle herhafta sonu giderdik istanbulda yaşadım 2yıl o zaman.ay güzelgünler aklıma geldi şimdi.güzel gün eşinle maşallah bacım . tadını cıkar muhabbetle kucaklıyorum bacısı....

neval dedi ki...

KÜÇÜK MUCİZEM; ehh herkese lazım ,size de önerilir lakin bizimki gibi koşturmaca olmasın

BETÜL,telaş hepimizde var.hele olmazsa olmazımız çantamız kaybolursa.bazen eşim takılır çantan nerde diye? bir telaş bakınırım kolumdaki çantayı zor görürüm o an.
neyse ,size de iyi balıklar pardon muhabbetler diycektim

SELİNKA; galiba öyle ya da nazar değdi,muhabbet i yazdım yazalı başım belada
ziya bozulmuş bacım gitmeyiz artık kolay kolay

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

kaç kredi kartını kaybettim telsşı ile iptal ettirdim bilmiyorum
sonra nüfüs cüzdanımı..
bilinmedik görülmedik yada defalarca bakılmış bir yerden çıkışla biter hep.
neyseki sizinkide öyle olmuş ama iptal girişimlerini sonuçlandırmamışındır umarım:)))

Unknown dedi ki...

Vah bacıııım yazık sana bayan telaşe memuresi:)))
Neyseki bulmuşsunuz yaramaz çantayı da telaşın sevince dönmüş elhamdülillah
Edi büdü günü ismine bayıldım:))
afiyet olsun iskender ama Ziyaya bizde severek giderdik demek bozulmuş ha? artık başka yerlere gideriz napalım gidecek yermi yok?:)
Allah gönlüne göre versin herşeyi canım

İkiz Annesi dedi ki...

Ne güzelmiş Edi Büdü günü:)
Cüzdanını bulmuş olmana sevindim aynı telaşı bir kaç kere ben de yaşadım sonradan bulmak çok iyi oluyor:)

Adsız dedi ki...

bize de, hatta herkese lazım böyle edi-büdü günleri. ama sizinki bu kez talihsiz olmuş biraz. bi dahaki güzel geçer umarım :)

neval dedi ki...

NABRUT ; bizi mahvedecek bu telaş ve panik nabrutcuğum.yapımız,değiştirmek zor tabiiki iptal ettirdim,yarım işi hiç sevmem :(

PAPATYA68; bildiniz,benim o.
amam ömrümden ömür gitti bulana kadar.
isim uydu lakin bünyeyi bozdu papatyam
ziya içimiz rahat gidebildiğimiz yerdi fakat sahibi vefat ettikten sonra ilk gittik içimize sinmedi,rb ye devam.Amin canım

İKİZ ANNESİ;tahmin edebiliyorum ,hele iki bebişle dışarda yaşadıysan , vah ki vah

GÜLCAN;umarım,öyle olur
tavsiye ederim güzel geçiyor ,hayatı beklemeye almışsın gibi.konuşamadıklarını hissetmeye fırsat bulamadıklarını gönlünce yaşayarak

eli dedi ki...

herkes burdaymis :) ben de bugün yine bitpazarindaydim. birkac emaye esya aldim. almadan gecemiyorum napim. yine ki sansima hep ucuza denk getirdim. esim artik bise de demiyor, napsin garibim. gözüm kaliyor yoksa esyalarda. :)
yine buyur gel bloguma, beklerim

sevgiler eli