29 Nisan 2011 Cuma

eğlenceli dinlence

bugün akılda cuma pazarına gitmek vardı , uymadı.     hiç bir pırtıya ihtiyacım olmadığına karar verdim.  olanları bile her zaman giyemiyorum ki    .takdir edersiniz ki,     aklı başında insanların iş kıyafetleri de ağırbaşlı olmalı ( bknz ben.   tevazu da can dostumdur zaten ).

sosyal hayat facebookla sınırlı kalınca,       evdeki kıyafet de eşofman olduğundan,  hanımlar arasında giyilebilecek kıyafetler de,    dolap bekçisi oluyor haliyle.

ee pazara gitmedim de ne yaptım ?    böcüklerimle uzun uzadıya kahvaltı.   hani şöyle öğleye sarkan cinsten.
daha sonra  sevginin,   orjinal görünüşüyle ağız sulandıran  portakal aromalı kurabiyesini  pişirdim ;





yine sevgiden, sodalı poğaça    ( sevgi bebişiyle uğraşadursun,  burada kulaklarını çınlatalım ) ;

isteyen buyursun alsın.      lakin hepsi bitti ,gitti




yoruldum da  rahat durdum mu ?  ne gezer ?  sbs adayı oğluma çemkirdim,  bol bol test çöz diye.
yakında geceleri de,   aynı şekilde sayıklamam an meselesi he.
erkekim geldiğinde,   sahile indik;





kuru kızım araba kullandı biraz   ve   en az iki kaza atlattık.    havamı attım hemen ;     ben bile daha güzel sürerim diye.     titreye titreye kahve içtik, koşa koşa  geldik evimize .

ahh     bunlar da,    sahilde reklam için gezen, anaokulunun elektrikli arabası  ve gezi treni ;


12 yorum:

Unknown dedi ki...

Sahildeki gezintiye ve titreyerek kahve içmenize imrendim bacım ohhh sefanız olsun:)
eline sağlık poğaçalar da kurabiyelerde güzel görünüyor afiyet şifa olsun yiyenlere
sevgiler

Ülkü dedi ki...

Afiyet olsun ablam :)

Tazekahve dedi ki...

Aman da iyi gezmeler olmuş kankama :))

neval dedi ki...

PAPATYA68; evet siz orada terlerken,biz titriyoruz hala.poğaçaları eminim yapmışsındır,epey bereketli oldu.kurabiyenin de değişik bir aroması var,portakalın keskinliği kurabiyenin şekerini güzel dengeliyor.

ÜLKÜ; sağol bacım,gel beraber olsun diycem ama bitti ki.

TAZE KAHVE; zorla götürdüler ama sonra da dönesim gelmedi

muko dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş...
gezmeleriniz daim olsun efenim,evde öğlene sarkan kahvaltıları özledim ama ben yaaa:)

Unknown dedi ki...

Ne guzel gezmeler :) Neval facebook adin ne seni erak ediyorum :))

neval dedi ki...

MUKO;sabır,az kaldı tatile , sana da sıra gelir elbet.

TAZE ANNE;yes ,very nice olur gezmeler.
facebook sayfam pek çorak ne resim ne bilgi var.hesabı da zaten yayınevlerinin sayfalarını takip edip yeni çıkan kitaplarla ilgili bilgi almak için kullanıyorum . sorry gül'cüğüm

İkiz Annesi dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor:)Çok iyi yapmışsın gezmekle:)

Atolyekedi dedi ki...

Oh pazara gitmekten çok çok daha güzel şeyler yapılmış, ne mutlu...

Nil dedi ki...

döktürmüşsünüz yine neval hanım:) insanın kendi zayıf kızı kuru olunca yediğinin ne önemi var di mi :)
son gittiğim seminerde ders yüzünden lütfen çocuklarınıza kızmayın demişti uzman. bilmem kaç sene sonrasının kaygısına şimdiden düşüp çocuklarla ilişkinizi zehir etmeyin diye altını çizmişti. ben nasıl olacam acaba çok merak ediyorum

neval dedi ki...

İKİZ ANNESİ; gezmek insanı deşarj ediyor değilmi aylinciğim ? hele açıkhava,yeşillik her zaman bulamadığımız nimet.

ATÖLYE KEDİ; lakin,kanıma girdi bir kez senede bir defa gidicem illa. ama senede bir çok sayılmaz
değilmi ?

KÜÇÜK MUCİZEM; hep boğaz hep boğaz,ona harcadığımız zamanı ilime ve öğrenmeye sarfetsek ,cihanın alimi olup çıkmıştık.
uzmana katılıyorum. ama çenemi tutabilene aşkolsun.

Şerife dedi ki...

ellerine sağlık çok lezzetli gözüküyorlar :) geçen gün ben izinliydim ve 1 yılı aşkındır pazara gitmiyordum keyifle gittim pazara ama hala yorgunluğu üzerimde kalabalık gürültü yazarken bile ruhum sıkıldı en iyisini yapmışsın gitmememkle