16 Haziran 2011 Perşembe

kaynanamı sevmiyorum

çünkü;
bu yaşta hala geliniyle yarışıyor,        bir şey almışımdır,     beğenir gizli ya da aşikar.    aynısını çorumda bulup almaya çalışır.         önceleri gülüyordum ama devam ettikçe kabak tadı veriyor





beğendiği şeyi hediye edersem,    asla hayır demez.         naz yapmayı dener insan biraz değilmi?
gezdirirsin hergün ,    ama bir gün götürme bebek gibi surat asar.       hem de karı koca cümbür cemaat

bir yaştan sonra insan,      yediğine dikkat eder değilmi ?   nerde?     bir öğün atlayacak diye ödü kopuyor
köyden getirdiğim yumurtaları halletmiş,      halbuki onları çocuklara almıştım.      işte böyledir,   başkasını değil sadece kendisini düşünür.       annemle arasındaki en büyük farklardan biri işte.





arada durur uç laflar eder,   hiç beklemediğim anlarda.  cevabını alır ama neticede ok hedefini vurmuştur.
özellikle kendi görümcesinin ucuz takipçisidir. onda birşey görür  ucuz versiyonunu almak zorundadır ama aynısını alamadığı için  memnun olmaz hiç bir zaman .oturma odasının koltuklarını dördüncü kez değiştirdi hala memnun değil diyim de anlayın artık.zavallı kocası .

yemeklerinin    ortak özelliği  bol sulu,    tuzlu ve    asgari etle yapılmış     olmasıdır    maalesef.       yiyemiyorum ;    cımbıl cımbıl su adeta .       kayınpederim bu kadar fit olmayı,    hanımına borçlu demekki. hatta geçen gün oğlum,     taze fasulyeden bir kaşık alınca,     bu yemek çok tatsız deyiverdi  .   kadıncağız mosmor oldu ,    gülsem mi acısam mı,     bilemedim yahu.
yok yok anlaşıldı .      akıbet belli oldu ;     kaynanalar yaranamaz,       kuşu ağzıyla da tutsa,  ters takla da atsa.

27 yorum:

edibe @ edbdesigns dedi ki...

Allah seni iyi etsin, emi! :)))) bir bakis acisi neleri degistiriyor demi? :))) harikasin.. her zaman yorum birakmasam da cok severek takip ediyorum yazilarini :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

tam kaynanaymı senınkıde.
eğiti sadece okula gitmek değil kendını geliştirmek demek ama belliki bundan bi haber olan bir kaynanan var.

Nil dedi ki...

yahu daha dün sevmiyor muydun?

Unknown dedi ki...

bende muçizeye katıluyorum:))
bu arada çok sevdiğim bir laf vardır:

kaynana pamuk ipliği olsa ve raftan düşse gelinin başı yarılırmış:))

neval dedi ki...

EDİBE,senin yazılarının ve yorumlarının doğallığını seviyorum .
ne kadar muzurum değilmi ? demekki bazen seviyor bazen de sevmiyorum :))

KOVA KADINIYIM BEN;16 yaşında evlenmiş ve şurada 5 yıldır felan olgunlaştı.önceden daha fenaydı.

KÜÇÜK MUCİZEM; :)) dönek teyyare:))

Sitare dedi ki...

ne güsel,senin sevmediğin de bir anne var:)hem kaynana sevilir mi.düşüncesi bile çok saçma:))))

Şerife dedi ki...

yaklaşık bu ve buna benzer sebeblerden ötürü 2 yıldır görüşmüyorduk ayın 27 haziranda yanına g,dcem belki bazı şeyler değişmiştir :)

otuzundansonra dedi ki...

Çok hoşuma gitti kaynanan ile ilgili söylediklerin.ancak bu kadar doğal olunur heralde.Çok selamlar.

neval dedi ki...

SEZOBİGO;evet öyle ama niye acaba ?
neticede biz de kaynana olacağız,gözüm korkuyor ufak ufak

SİTARE; hakkaten saçma ya:))
insan sevmediği için vicdan azabı çekmese süper olacak ama..

ŞERİFE; aradan geçen zamanda hatasını anlaması olası.benimki de önceleri hırçındı,baktı gelip gitmiyoruz,güneşte kalmış tereyağ gibi yumuşadı.umarım umduğunu bulursun

OTUZUNDAN SONRA; teşekkürler,ama biraz fazla doğalım sanki,insan seviyormuş gibi yapar biraz
değilmi ?

Tazekahve dedi ki...

Kuşum karar ver seviyomusun sevmiyomusun :D Nevrimiz döndü yahu :P

neval dedi ki...

TAZE KAHVE; kanka sıkıştırma ayol. 20 yıldır karar verememişim beş dakkada mı vereyim ?

NABRUT; demek topraklarında var bu huylar çok görmeyim bari.
zannederim senin kaldığın yurt ,bir zamanlar benim de kaldığım yurt (aynı şekilde bağlıyorsak eşarbı)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

aaa daha önce söylemiştim.
tabiki aynı yurt :)))

uğurböceği dedi ki...

bende annemle iyi anlaşırız.sen sabır çek belki işe yarar.

Atolyekedi dedi ki...

Ah bacım ya... Ağızlarıyla kuş tutmalarına gerek yok aslında içten, samimi ve dürüst davransalar iyi niyetli olsalar, kendi kızlarına davranılmasını istedikleri gibi davransalar yeter...

neval dedi ki...

NABRUT;:)) kardeşim .

UĞURBÖCEĞİ; büyük olanın olgun olması sorunu çözüyor sanırım

ATÖLYE KEDİ; kızları sorun yaşadığında aslan kesilir bu annecikler bir de.

ASLI dedi ki...

Kaynana lafinda bir tuaflik var galiba.Ürküyorum bu kelime ile :)
Sezobigocugumun lafini da cok tuttum.Dogru söze ne denir ? :)

Unknown dedi ki...

Sen yinede sev boşver.hatta acı ona, yazık ki kişiliği oturmamış.otursa ona buna özenmez kendi sevdiğini arar...Daha neyi sevdiğini bile bilmiyor , özenmekten kıskanmaktan...Ben böyle insanlara çok acıyorum...Kişilikleri oturmadan yaşayıp toprak oluyorlar...
Kaynanalar torunları pek düşünmez .:Düşünenni de nadirdir....

neval dedi ki...

ASLI; Adı bile ürkütücü. bizim için ne diyecekler acep ?

İÇİMİZDEKİ KARNAVAL; yeni gelinken zorluklarla ezilmiş, ayrı eve çıkınca maddi yetersizlik belini bükmüş.içinde bir sürü ukde kalmış,onları gidermeye çalışıyor 60 ında bile.naparsın ?
benim aney düşünüyor ama.

Unknown dedi ki...

Yine ne oldu bu Nevale dün seviyordun bugün sevmiyorum moduna girmişsin...
Neval dün benim oğlanlara bir efsane okudum ,yakın olsanda anlatsam sana da ..
Andur kuşları varmış kaynana ve gelin le ilgili anlattıklarınla birebir örtüşüyor ..
Üç günlük dünya sevelim sevilelim dimi ama...

İKİ MELEK dedi ki...

seninde doğma büyüme ist.olmana rağmen nüfusunda ÇORUM mu yazıyor.bizde doğma büyüme izmir amaa evlendik çorum yazıverdi nüfusta..:)) enteresan bir kişilik mi desem bu tiplerden çok var mı desem bilemedim. ben karşılaşmadım ama duydumdu.ama gelin görüm arasında olur genelde.. sizin ki aşılmış bi durum:))

neval dedi ki...

SEVGİ; Andur felan bilmem,kaynanamı da sevmem oyyy oyyy
bakma kestirip attığıma derdine derman olmaya çalışırım ,laf aramızda

ŞİRİN BUTİK; en gıcığıma giden şeylerden birine parmak bastın şirinem.evlenirken bunu da dikkate almak mı lazım ?al sana bir yazı konusu daha ,irdele kurcala dur.

Cemre dedi ki...

Kayınvalideler oldum olası sevilmez nedense? isminden kaynaklanıyor herhalde..
ben kayınvalidemi nişanlıyken kaybettim ama aramız çok iyiydi ne yalan söyleyeyim keşke şimdi hayatta olsaydı derim her gün..
şans bu yaa belki de ilk sevilen kaynana olacaktı canım benim :)

kpsszede dedi ki...

Ben de ne diyeyim bilemedim şimdi.ama güzel anlatmışsın,insanın ruh haline göre,karşıdan gördüğü davranışa göre o kdr çok değişiyor ki duyguları...her insanı her yönüyle sevmek mümkün değil tabi ama sevmiyoruz diye iyi yönlerini de çöpe atmamak lazım...

Ülkü dedi ki...

Lahana turşusu perhiz olayı başım döndü be şeker ablacık :))

neval dedi ki...

CEMRE; o zaman sizi sağ tarafa, örnek gelinlerin olduğu yana alalım lütfen.

KPSSZEDE; doğru noktaya parmak basmışsın bacım. dengelemek lazım .hepten harcamak da doğru değil

ÜLKÜ;amaç o zaten; baş döndürmek.

İKİ MELEK dedi ki...

he he he :)sorma ya hayatımad ayak basmamışım nasıl oluyo daoluyo :)

Adsız dedi ki...

Dün seviyordun :)))