20 Haziran 2011 Pazartesi

yapışmış yakama ciddilik

sıyrılamıyorum arkadaş.     hiç mi gevşeyemiyciim ?
güya burayı deşarj alanım  olarak açtım.  ciddi ciddi yazıyorum.      insan gevşerken biraz cıvıtır dimi ?
nerdee ?     fazlalıkları atarken bile  ciddiyim,   bakarmısınız ?





az evvel , bu ay çok tıklanan  bloglara bakıyordum, birinin  ismi ilgimi çekti.    geçenlerde incelemiştim çünkü .genç birinin  ipe sapa gelmez ,bağlasan kaçmaz esprilerini,  yaşına ve sıkıntısına vermiştim.     küfürleri biraz örtülüydü nispeten .     bazılarınınki gibi abartarak,    küfür silsilesini yazı haline getirmiş değil.

küfür edenleri okuyamıyorum gerçekten. küfür bir dışa vurum ve rahatlamaysa,    içinde bu pislikten başka hiç mi bişey olmaz yahu , ağzını açtıkça çirkef saçılır ?    
ha bir de kavga anında , ya da tv de birisi küfürlü konuşur da, erkekler daha çok güler ya da mest olmuş bir ifade olur ya yüzlerinde ,     işte ona gıcığım. sanki daha da bileniyor,   daha erkek hissediyorlar kendilerini.




bunların kadın versiyonu var bir de,   onlarla kazanamayacakları bir  yarışa girmiş.    tam çirkef ,   hiç muhatap olunmaz onlarla.     anlarsınız zaten karşılıklı diyaloglarda,  ilk bir iki   kelimede kaçarsınız yanlarından.     blog dünyasında da var bolca,tesettürlüleri (!) de en laf ebesi olanları maalesef.

nerden nereye geldi laf ?     işte o sabun köpüğü blogun tıklanma oranını görünce,   dedimki;
ya insanlar saçma şeyleri okumaya bayılıyor,
ya da sen hayatı fazla ciddiye alıyorsun.

ikisi de sanırsam,     ama oranını bilemiyciim.     o kadar da ciddi olmayım canım.

22 yorum:

Şerife dedi ki...

nevalcim al benden de o kadar nefret ediyorum küfürden hayatımda ağzıma aldığım en büyük küfür geri zekalıdır
benim aksime kızkardeşim de küfürlerin biri bin para nasıl kızıyorum anlatamam erkekleri bir nevi anlıyorum ama kızlar sanırım en büyük etken çevre sonra insanın kendi kısaca edep yahu sözü var ya sık sık tekrarlamalıyız

neşe dedi ki...

Bence de..

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ciddiyetten ziyade bir hanimefendilik var senin yazilarinda... ben seviyorum :) sen de bu sekilde rahatliyorsan, neden olmasin? zaten okurlarin da seni boyle begendigi icin takip ediyordur, demi ama? :)

bahsettigin tarz bloglarin ben de farkindayim. tamam arada az biraz civiklik olabilir, ama dozu iyi ayarlamak lazim. bazilari da sirf cok tiklanan bir sayfayi tiklamak icin takip ediyor :P yani cok derin bir meseleyi takip etme kaygisi degil :) bak bu kadar ceviri isimin arasinda sana yorum bile yazmadan gecemeyecek kadar begeniyorum yazilarini :) sevgiler...

Ülkü dedi ki...

Derin bir enfes alıyoruzzzz bir iki üççç gevşiyoruz :) küfür edenlere bakmıyoruz yerinde ciddileşiyoruzz heee bi de öperin seni :))

Taze Anne dedi ki...

Ahh Neval, su taze anne ben var ya bir zamanlar mario oynaya oynaya kufur mubtelasi olmustum o prenses yuzunden. Ama Vahap beni kendime getirdi. Kufurden nefret ediyor. Salak bile demiyorum dogru durust artik. Ve oyle alismisimki, kufurlu konusanlar tuhafima kaciyor.

Limon çiçekleri dedi ki...

aynı fikirleri taşıyorum canımcım.Ne kadar bende arasıra şöyle cıvıtayım yazılarımda rahatlayayım diyorum olmuyor işte olmuyor!Şu andada zaten öyle bir gerginlik varki anlatamam nedir bizdeki bu stres ?Fazlamı ayrıntıcıyız nedir?

neval dedi ki...

ŞERİFE; ne mutlu sana arkadaşım.edilen her küfür insanın benliğinden bişeyler götürür

NEŞE :)

EDİBE;asabi bir hanımefendi maalesef :)ama insana hanımlık yaptırmıyorlar ,zıvanadan çıkarıyorlar
neyse işine mani olmayım :))

ÜLKÜ; ahh iyi geldi bu nefes

GÜL; vay hain prenses vay. ne güzel temiz duyguları temiz dille anlatmak demi ?

LİMON ÇİÇİEKLERİ; teşhisi koymuşsun,tamam.tedavimiz nerde ?

şirin butik dedi ki...

ya ben o kadar blog gezmiyorum galiba neden bilmem..birde o bloglsrı fsrk ettiğimde yeniydim.utandım yani...boşveeer biz de böyleyiz. arada cıvıtsakta edeb ya huu diyenlerdeniz..

Küçük Mucizem dedi ki...

en çok izlenen filmler de en baba küfürlüler. insanlar arasında espiri olur süner de süner.
ya hiç küfür etmeyen biri değilim hele trafikte. ama gerçekten duyarken iğrendiğim küfürlere tahammülüm yok.

Mekila dedi ki...

"aynası iştir kişinin..." işi de öyle kelimeler içeriyorsa kendisi de ne olduğunu ortaya koyuyor demektir, boşverelim biz onları görmeyelim, kendi çizgimizde doğru olan şekilde duralım. bize gerçek dostlar lazım, dost, kalbini açmış okuyorsa yazdıklarımızı, bir dost bin kişiye bedeldir.

neval dedi ki...

ŞİRİN BUTİK; ilk zamnlar herkes böylemi yazıyor acaba diye merak ediyor insan ,ama edeb her yerde aynı edepsizlik de.

KÜÇÜK MUCİZEM; trafikte küfür etmeyen yoktur sanırsam

MEKİLA; yaradılış ve çevre zemini hazırlıyor belki de.
bir blogrollda dikkatini çekiyor giriyorsun,kullanılan sözcüklerden dolayı sersemliyorsun.
iki yol var önünde; ya görmemiş gibi geçip unutmaya çalışıyorsun ya da tepki gösteriyorsun

Taze kahve dedi ki...

Herkesin bi çizgisi var canım ya benimsediği bi tarzı var.Küfür tabi ki okurken bizlere batıyor ama su gibi harcayanlar için çok sıradan herşey.Onları okuyanlar için de öyle.Senin de kendine göre bi ciddiyetin var dokundurmaların güzel ...olduğun gibi kal bence.Sevgiler :)

neval dedi ki...

TAZE KAHVE; lakin çizgi kırmızıyla çizilmişse ve dışına çıkamıyorsan gergin hatun oluyorsun vesselam
sevgiler bilmukabele

Şehnaz dedi ki...

yazıların çok hoşuma gidiyor.bugünkü yazındada çok güzel bir konu seçmişsin..bende etrafımda öyle çok gereksiz,saçma ,herşeyi ben bilirim edasıyla dolaşan öyle çok insan varki şaşırıp kalıyorum..bir aralar bende çok düşünür oldum acaba bende mi bir tuhaflık var diye..meğer milletimiz saçmalıklar milleti olmuş.ciddiysen vay haline..sonra düşünmekten vaz geçtim.ben böyle mutluyum gergin ve ciddi bir hatun olmaya devam edeceğim..sevgiler..

Hayal Meyal dedi ki...

aynen ya, şu küfreden insanlardan nefret ediyorum. bir mantığı yok bu insanların :/

neval dedi ki...

ŞEHNAZ; iltifat ediyorsun ,yazılarım amatörce dillendirilmiş duygular sadece.
neyseki yalnız değilim ,gergin ve ciddi olmakta :)

BÜŞRA; ne kadar sakin ve ayakları yere basan birisin büşracım,gençlikte bulunmaz nimet

Kronik Bunalim ... dedi ki...

asalet, mutevazilik, nezaket oyle hasretiz ki bu guzel duygulara .. Guzel ahlaki tamamlamak icin gonderilen bir peygamberin ummeti, adeta yarisiyor cirkinlikte, cirkeflikte .. nereye donsen saygisizlik, guvensizlik, tahammulsuzluk .. amma en tahammul edilemeyeni bayanlarin agzindan akan kufurler, etrafa sacilan futbol geyikleri, lanli lunlu muhabbetler .. devirlerden en karanlik devirdeyiz sanirim ..

neval dedi ki...

KRONİK BUNALIM; dediğin gibi küfrün hepsi beter, kadınlardan duyunca çileden çıkıyor insan.

GeCe dedi ki...

al benden de o kadar, bir türlü rahat yazamıyorum (tabi küfür hiç etmediğim için de olabilir), ama bu kadar da ciddi yazmamak isterdim doğrusu. resimlerle ilgli soruna gelince, kotanın dolduğunu düşünümüyorum ama aynı hesaptan başka bloglar da açabilirsin, sınırsız sayıda

neval dedi ki...

GECE; hoşgeldin bloguma,sorumu cevapladığın için tekrar teşekkürler.

Vintage Duygular dedi ki...

Bu yazina kesinlikle katiliyorum. Küfürlü acik sacik,abuk subuk yazanlarin okunmasi cok acaip,aci ve ürkütücü bir durum?? Neden acaba, niye bu kadar sevilirki böyle abuk seyler. Bende bazen söyle keyifli yaziyim derken cok ciddilesiyorum :)

neval dedi ki...

VİNTAGE DUYGULAR; ciddilik içimize işlemiş galiba:)