17 Haziran 2011 Cuma

teneşir paklayasıca pis bodur !

nedir bu öğretmenlerden ,    pardon etiketi eğitmen,       kendi öğrenememiş olanlarından  çektiğim ?
saygım fazla diye,    defoluların musallat olmakta ısrarı niye ?
geçinemiyorlar da saldırıyorlar desem,     maaşları fena da değil.

dertleri ne ?



şımarmak.       bir lokma bir hırkayken,  daha terbiyeli değillermiydi ?     boş vakitlerinde  24  kasım  hayaliyle katalog karıştırmaz,        inkişaf için kitap okurlardı kitap

adam yerine konmak.        önceden halim selimken,      şimdi  buldumcuk misali , sanki uranüsü keşfetmeye hazırlar!

çocuğu dövemezsen ,   vur veliye al hıncını hesabı içindeler artık .       nerede kalsın kibarlık?
höthötlerinize baskın çıkınca,     karşınızdaki dizginlenemez öfke- susamaz ağız,     o zaman  niye bu kadar boşsunuz ?
hatta sesiniz oktavlarca geri çekilirken ,    bu kadar tırsık?





neler atlatmışım ,    nerelerden dönmüşüm?        bir kaç soysuz laf mı geri adım attırır sandın,   kelli felli 40 yaş sendromuyla cebelleşen,     şişe dibi gözlüklü  küstüm otu zat  ?

başını  örtülü görünce beyni yok mu sandın ?     bak o örtülmüş beyinden ,    ne çoraplar, ne hırkalar çıkacak sana .
hani gideceğin yerler soğuk ,   üşürsün diye.

15 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

CANIM NE OLDUDA BU KADAR KIZDIN ..DETAY ANLATIRSAN SEVINIRIM..

edibe @ edbdesigns dedi ki...

gazan mubarek olsun bacim! kim hakkini(zi) yediyse, haddi bildirilmeli, hakkin alinmali... hele ki o ortunden dolayi bir sIkInti, bir saygisizlik yasadiysan, hakkina daha da bi sahip cikmalisin... gazan mubarek olsun!

neval dedi ki...

MARİFET ELLERİMİZDE; ahh detay anlatsam; ekranlar almaz,yüreğim çağıldar bülbül misali,tansiyon hoplar,kalp pıtırdar vs vs.
sözün kısası şu; dangalak zata görevini hatırlattım o da bana bağırdı ben ona terbiyeli ol dedim.olmayınca okulu başına yıktım budur işte.

EDİBE; ahh ne gazalar yapacam da goncam var arada,o üzülmesin diye,sesim çıkmıyor fazlaca.
çıkmamış hali bu kadar işte.
kendimi tanıdığım kadar,acısını çıkartıp özür dileyene kadar bastırıcam.

Nil dedi ki...

hakedene haddini bildireceksin. ellerine sağlık

Krnc dedi ki...

Benim yiğenimde çok çok çalışkan olduğu halde,sınavlarda sırf öğretmen kızı veya oğlu diye,ya da biraz hediyelere boğuluyorlar diye başkalarına ekstradan notlar veriliyor.Olan da o kadar gözlerini kör edercesine çalışan çocuklara oluyor.Herkes değil ama çoğu insan görevlerine layık değil diye düşünüyorum.Öğretmenlerden de çıkıyor böylesi ne yazık ki:/

neval dedi ki...

KÜÇÜK MUCİZEM; bir de sinirleri havaya uçurmasa süper olacak

KRNC;bunlar hep olmuştur ve de olmaya devam edecektir maalesef

Tazekahve dedi ki...

offf çok fena şeyler olmuş yine :))

Şerife dedi ki...

öğretmende olsa maalesef etraf edepsiz çok onun gibiler için moralini bozmana bile değmez unut gitsin

neval dedi ki...

TAZE KAHVE; eminim artık bunlar baeni bekliyorlar çatmak için

ŞERİFE; her şeyden önce insani özellik taşımak lazım demi kardeş ?

İKİ MELEK dedi ki...

KAÇIIIIIIIN neval geliyor... tutmayın:))eşim de öğretmen o da şikayetçi bu kendini okulun LORDU sananlardan...terbiyelerini bozmasalar anlaşacanda ....

Adsız dedi ki...

selamlar

Yazdılarının hepsine katılıyorum ama birde şunu eklemek istiyorum, bunları şımartan da zaten bazı veliler değilmi.Bir yarış içindeler yalakalık yapmak için..


sevgiler

neval dedi ki...

ŞİRİN BUTİK; insanın tıyneti bozuk olunca meslek farketmiyor demekki.gıcık her yerde gıcık

NALAN, haklısın,birileri yepeliyor ki havalanıyor bunlar

Atolyekedi dedi ki...

Çok üzüldüm bu yazıyı okuyunca sonuna kadarda hak verdim sana. Malesef böyle 'koşulsuz kabul, koşulsuz sevgi, insanlık, hoşgörü' gibi herkeste olması gereken ve bize formasyon dersleri arasında okutulan bir takım şeyleri ya öğrenememiş yada hayat ona bu tür hisleri düşünceleri vermemiş, ay neyse çok üzüldüm gerçekten. Hiç kimse hiçbir şeyden dolayı kötü muameleyi haketmez, insanlıktır bu ne diyeyim Allah akıl fikir versin.
Herkes her şey olabiliyor ama insan olamıyor işte....

neval dedi ki...

ATÖLYE KEDİ; umarım üstüne alınmadım,kendiyle barışıp formasyon kuramamış insanlar başkasıyla nasıl kursun ?

Atolyekedi dedi ki...

Yok bacım ya alınır mıyım hiç. Benimle ilgisi yok ama ben yapı olarak böyle şeylere kayıtsız kalamıyorum hem üzülüyorum hem sinirleniyorum.