1 Ağustos 2013 Perşembe

Kendimi kendime şikayet


Memnun değilim bugünlerde kendimden;
Anlık kararlarda ayyuka çıktım adeta . Bir an hevesle yaptığım teklife inat edercesine hevesimi almışcasına hemen çark ediyorum. Goncamın mızıkçı etiketini sonuna dek hakediyorum

Güzel olan her şeye bayılıyorum. Tersi itiyor da itiyor. Kalbi güzel olanın, yüzü de güzeldir diye düşünüyorum istemeden de olsa. Ya da gönül güzellerini bulacak dermanım ve hevesim yok

İnsan içine çıkasım gelmiyor. Hatta bir hafta inziva rekorum bile var :/  olumsuz auraya inanıyorum ve etkileniyorum , hele ki bugünlerde. O yüzden , siyah feraceme dudak bükene, empati bir kenara gerile gerile bi tane çakasım var.

Ramazanı daha fazla  değerlendirmek istiyorum da istiyorum , nefsimin elinden kurtarabildiğimi yapmaktan rahatsızım

İrrite oluyorum lafına da gıcığım arkadaş. Polat abi kullanınca parlayıverdi toplumda , kullanan da psikopatın teki. Mal bulmuş mağribiler gibi , yağmaladılar kelimeyi yahu

Bitmeyen ergenliğe sabrım bitti tükendi ,atıp satamayacağıma göre  yeni kaynak arayışındayım

Hergün uyandığımda kendime bisürü meşgale düşünüp onda birini yapmaktan şikayetçiyim. Böyle değildim oysaki  . tatil yaramıyor , eridim mayıştım.