18 Mart 2010 Perşembe

bereketli perşembe


evet perşembeye devam ediyoruz.eve gelince o kadar uykum vardı ki mecburi uyku saati ilan ettim. işten gelince o kadar sırtım ağrıyor ki,biraz! uzanmadan geçmiyor.sonra iki öğünü birleştirmeye karar verdik ve şu güzelleri fırına atıverdik;sonra minik isyankar kedim okuldan gelince oturup afiyetle yedik.goncamı bu arada haftada iki gün yarım gün işe gönderiyorum .diğer günler çok yoruluyor çünkü.tabii sonrada gelsin ağırlıklar..bncuk gözlü kızımı şimdiden özledim ama az kaldı eve gelmesini dört gözle bekliyoruz babası ve ben gidip gidip odasına boş yatağına bakıyoruz .çünkü o evdeyken yatağında yaşar nerdeyse.sadece yemek ve namaz -Allaha şükür-için kalkar.kızım çok muzurdur canım benim.bunlar iki kardeş muzurluk oldumu hemen çete olurlar.evcil hayvan çok istediler ama anneleri her türlü hayvandan korktuğu için emellerine ulaşamadılar tabiiki.ama iki yıl önce okuldan eve hamster denen ama bildiğinfareyi getirmiş eve iki günlüğüne ayakkabı kutusuna koymuş.ahacık aynı bu;ben de temizlik yapıyorum.kutuyu görünce aaa bu ayakkabı kutusunun burda ne iş var dedim ve alıym kaldırıyım dedim ama unutuverdim .verilmiş sadakam varmış da unutmuşum .kuşu bile elleyemeyen benim fareyle gözgöze geldiğimi düşünebiliyormusunuz,ben düşünemiyorum.neyse ben bunu ne zaman öğrendim?günler sonra misafir gidince fotoğraf makinasındaki resimler bakarken bizim hanımın fareyle çekilmiş kanka resimlerini görünce.hangi birine kızayım.eve getirmesine mi,pis şeyi kucağına almasına mı..tabii hatırı sayılır bi ceza almıştı.o günden bu yana kapalı kutulardan pek bi çekinir oldum.böyle olmamak için tabii ki...neyse perşembeyi gene bitiremedik hiç istemesemde tv faslıyla devam ediyor hafta sonu için plan yapmam lazım şimdilik kaçtım.geçenlerde gügüyle c.tesi kaçamağı yapmıştık b.köye onu da başka postta anlatırım artık.hayırlı geceler şimdilik...

Hiç yorum yok: