20 Mart 2010 Cumartesi

gezme modundayım


hafta sonunu iple çektim ve sonunda geldi.yalnız başına takılasım var eski günlerde olduğu gibi.önceden seboşla yürüye yürüye çarşıya iner bir elin parmaklarını geçmiyecek mağaza vitrinlerine baka baka gezerdik.kafa dengiydi sen seboş.gece yarılarına kadar kafanı şişirirdim de hiç şikayet etmezdin.-ben o yaşlarda bayaa bi cadıydım da-neyse o mevzular başka zamana kalsın. yaşlanmanın emaresi eski günlerden sözetmekmiş derler yaşlandıkmı ne?nerde kalmıştık?bugün capacity gezesim var ev yapımı kuru patlıcan biber dolması yiyesim var.ayrıca iğde alasım var tabikide.bir önceki postta iğde sevdamdan bahsetmiştim .englısh home'un ürünlerini çok beğeniyorum oraya da bakmalı.zaten country ce vintage tam benim tarzım. yaşlanmadan vaktim ve imkanım olursa eğer evimin dekorasyonunu ona göre yapmak istiyorum.evlendiğimden beri aynı ev eşyalarını kullanıyorum nerdeyse-20 yıldır, ahh ne çabuk geçti- ve Allah affetsin ,olmayanada versin ama BIKTIM yeni eşyalar, yeni bir enerji istiyorum , bakalım nolcek,ne zaman olcek. genç arkadaşların küçük bütçelerle ne güzel şeyler yaptığını görünce çok özeniyorum ama ne vaktim ne enerjim var. oğluma doğduğunda kremlerini koymak için sepet süslemiştim resimlerini makina tamir edilirse yada kızım nikonu getirirse çekip yüklerim artık.o makinadan korkuyorum nerdeyse,çok kompleks geliyor bana kızım fotoğraf dersleri alıp da kullandığındanmıdır nedir?neyse azimliyim kullanacagım oni. nerden nereye ?gezmeden fotoğraf çekimine.ne çok söyleyeceğim şey varmış,bi de ne yazıcam die endişeleniyordum. eveet gezmede kalmıştık.en sevdiğim konu.gügüyü de çağırmalı beraber takılmalı.kafa dengi kız gügü.o ve seboşla ne maceralar yaşadık biz .sonra starbucks da gidip kahve içmeli.nasıl yer bulacaksak?modamıdır nedir kahvesi ndenmidir geçen hafta zor yer bulduk.kitapçının içinde de s.bucks açılmış ama yüzüne bakan yok.heralde orası küçük ve oturduğun yerden çarşıyı seyran edemiyosun die.alışverişe çıkıp yaşlıları erkekleri ve çocukları s.bucks ın şefkatli masalarına terkedenlerde baya bi çoktu. bakırköyün emektar çarşılarına da girerim belki.tınaztepe, gür belki de marmara şimdi onların yüzüne bakan yok ama bi zamanlar nekka popülerdiler ayakkabı ve çanta için tınaztepeye,kumaş astar vs için gür çarşısına ,terzi levazımatı için de ak çarşıya giderdn .neysekonuşmakla olmuyo ben kalkiim kahvealtımı! yapiim oğlumu dersaneye gönderip yola çıkiim. şimdilik kaç tım maceralar akşama.gezmekten cıcığım çıkıp atılıp kalmazsam tbii..resim burdan

Hiç yorum yok: