27 Mart 2010 Cumartesi

tembeell c.tessii





bu haftanın nasıl geçtiğini hiç anlamasam da yine de yorucuydu.ben de binlerce insan gibi cumaları çok seviyorum.mutat toplantı bu hafta yoktu.ben de fırsat bilip buzuktaki ıspanağı pişirdim.işteböyle oldu .tarif tabiki,.portakal ağacındanyanına da tavuklu pilav ayran ımmmh... harikaydı.sebze yemeğini ne kadar özlemişim.nasıl olsa tatil diye,boncuk oğlumla gece 3 e kadar oturduk.normalde izin vermezdim ama malum ergenlik.babası çok üstüne gitme diyor. ben de karışmama kararı aldım.bayan çokkarışan olan ben nasıl durucaksam.bugün de saat beşe geliyor arkadaşlarıyla takılıyor beyfendi ne yemek yedi ne de haber verdi.anne yüreği işte kızsammı üzülsemmi.eyy bebişi dizinin dibinde oturan hatunlar sakın ola benim gibi aman çabuk büyüse başının çareciğine baksaa diye bekleşmeyin.benim halimden ibret alın başının çaresine baktığında zaten sizi aramıyor.sizde camdan cama geziyorsunuz kaynak.tam benim halimi gösteriyor.neyse tembel c.tesi dedim adı üstünde .yatakta geçirdim sayılır. bu saate kadar sadece yemek yapmak ve yemek için çıktım.çok utanıyorum ama mazeretim var.yarın temizlik ve pasta çörek günü büyük ihtimalle boncuk kızıma götürmek için mamalar hazırlıcam.geçen sefer 6 çeşit felan götürdümde sevindirik olmuştu.malum yurtta çok güzel yemekler olmuyo.makarna salatası,peynirli gül böreği,pudingli pasta,kurabiye,-hind.cvz.li toplar,brde kek.ama canım çıkmıştı.aslında değişik tarifler denemeyi severim.ama sırtınız koparcasına ağrırken ve sizi ayakta tutuan yegane düşünce yarının tatil oluşuyken sadece klasik tarifler uyguluyorsunuz.bu hafta ne yapacağıma karar vermedim kek ya da poğaça ,pasta olabilir.p.tesi günü işten sonra köy seyahati düşünüyoruz.annemi alacağız.bu arada işlerimizi alacağız.biraz yumurta un alıyım diyorum.malum organik oradakiler.aslında iş çok ama zaman yetmiyor.yaz tatilinin planlanması lazım.aslında plan hazır geçen seneki yer olucak,çok memnun kalmıştık .daha sonra sonbaharda felan ben yurtdışı istiyorum.goncamda tmm dedi.uygun tur arıyorum.çocukları anneanneye bırakmak lazım.ben amerika ya da benelux diyorum o avustralya ,yeni zelnda istiyor.kısmet ..oğlum hala gelmedi sinir katsayım hızla artıyor.kendi tabak çanağa vuruyorum.bu tencerelere hastayım;aldım ama henüz denemedim.deneyince paylaşırım.oğlumu beklerken vampir günlüklerinide seyrettim.harikaydı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: