1 Nisan 2010 Perşembe

teftişteyim


bu hafta yine çabuk geçti.cumaya geldik bile.bildiğiniz gibi cuma benim en sevdiğim gün.çünkü mutlu tatilin başlangıcı.yani tembell c.tesi ve çalışkan pazarın. günler yorucu ve sıkıcıydı.ay sonu olduğu için satışlar düşük olmasına rağmen gene de bi dakika oturamıyoruz.işimiz gençlere yönelik satış olduğu için onların neşeleri yaşama sevinçleri insanı gülümsetse de enerjileri yoruyor.bi de acelecilikleri yokmu . hiçbişey için iki dakikadan fazla beklemiyolar. . çarşamba günü teftişlerimizden birini yaşadık.müfettiş amcalar bir saat boyunca bizi kontrol ettiler.eksik belgelerimizi tamamlamamızı istediler.temizliğimizekusur bulamadılar.kullandığımız malzemeleri beğendiler.tabii kusur bulamazlar.çünkü kendimizin yemediği şeyi kimseye sunmuyoruz.ayrıca eşim ve ben istisnasız her gün iki saat temizlik yapıyoruz. denetlenmek iyi de her ay üç ayrı yerden denetlenmek zor ve her birine vakit ayırmak zorundasınız. blogları okurken gözlemlediğim bir şey;bazıları belirli basının sözcülüğünü yapıyor sanki;hani onlarda bazı haberleri taraflı veriyo               yoksa geçime gönlün yok mazeretmi arıyosun ...neyse nereye geldik... keşke mikrop temizliği de böyle kolay olsa . neyse işimizi bitirmeye uğraşırken bay başkan geldi.ben imalattayım. seslerini duyuyorum.fıs fıs fıs diye baktım eşime sessizce bişiler anlatıyor.anladım ki managerı şikayet ediyor.bi de derler ki kadınlar dedikoducudur diye hayır efendi erkekler en alasını yapıyor.ben satışa nadir giriyorum hep imalattayım ama bi bakyorum hademesi gelmiş fıs fıs ediyo sonra da öbürü.öyle böyle derken ömürden bir hafta daha geçtigitti. ben de kaçayım bari.

Hiç yorum yok: