6 Nisan 2010 Salı

ağzımıza bir parmak bal


pazar gününde kalmıştık.pazar günü de sabahın köründe sehercikle düştük aksaray yollarına.sabah eğitime girdik,sonra soru cevap bölümü.konuşmacının yerinde olmak istemezdim.bazı insanlar ne kadar zor anlıyor. öğle arası iki saat olunca dedikki,fatih e gitmek farz oldu.zaten mübarek semt,vitrinleri de cabası.tıkır tıkır topuklularla uçtu teyyare,kondu tuba pardesüye.yazlık pardesüler çok hoş fakat indirimin esamesi yokbiraz el yakıyor.yazlık spor etekler cıvıl cıvıl dikiş dikene ne mutlu. biraz denedik ,tam karar veremedik.goncamla bakmalıyım. o bana yakışanı benden iyi biliyor.bana yıldönümlerinde bazen eşarp,pardesü vs.bilumum kıyafet aldığı zaman huyunu bilir,değiştirme kartı da alır.genellikle orjinal,denemediğim modeller veya desenler alır,ben de acaba derim gider daha yakışanı varmı deyip bi bakmaya giderim.yanlış anlamayın sadece bakmaya.o kadar modelin içinde gene değiştirmeden döner gelerim.çünkü goncam bana en yakışanı almıştır çünkü. gerçi son aldığı cüzdandan pek emin değilim.dünyanın en bilinen kaşarlarından birinin adını taşıyor çünkü.bu yüzden önyargılıyım ona.sadece kartlarımı koydum bu yüzden. hediye derken almayı da vermeyi de pek bi severim.kayınvalidem rutin ist.gezisi için taa çorumlardan gelse de onu armineye götürsem.kaybetsek kendimizi ciciler arasında.arminenin pardesülerini de spor ve şık buluyorum. fatih turumuza devam ederken karnımız acıktı.ziya da lahmacun yiyelim dedik,ara ara bulamadık.gıda işinde olunca insan her yerden herşeyi yiyemiyor.çünkü içinde hiç et olmayan köfte ,hamburger ,vs.var .denetim yoksa tamamen yapanın insafına kalmış.neyse ziyanın önünden geçmişiz ama görmedik ve mecbur x büfeden döner yedik. sonra ver elini aksaray çünkü saat gelmişti,hem çabuk çabuk yürüyoruz hem de iğde arıyoruz.bknz.iğde sevdası okula geldik ve 300 kişi sınava! girdik.çok iddialı bir sınav değildi.çünkü herkese belge vermek istiyorlardı.sınavdan çıktık hadi kızım dedim kendime vazife seni bekliyor doğruu eve. eve gelince sil,süpür.sayınca iki kelime ama beni mahfetti.goncam da ızgara yaptı afiyetle yedik. bir hafta sonu dinlenemeden geçti.önümüzdeki hafta sonu evden çıkmayıp dinlenicem diyorum ama benden belli olmaz kurtlanırsa uçar gider bu teyyare.

Hiç yorum yok: