8 Nisan 2010 Perşembe

uyku böcüğü


bugün hızlı ve neşeli başladı.sabah işe giderken mesudemi de aldık,goncam boncuk gözlü oğlumu emg ye götürdüğü için bugün yardımcım oydu.siz iki telaşe memuru naparsınız bilmem diyordu.hallettik tabii,gayette rahattık.bence işi zorlaştıranlar erkekler.kadınlar yapılması gereken bişeyi hemen yapıyor,erkeklerse önce ikna olmaları lazım.yani iş önce beyinlerinde bitiyo sonra el çalışmaya başlıyo.beyin-el koordinesi onlarda zayıfmı ne?neyse öyleyse onlardan bi üstün özelliğimiz daha çıktı desene.biz işi bitirdik hemen geldiler ve yola koyulduk eve gelince yorgun ve moralsiz teyyare ne yaptı dersiniz?bugün bitsin dedi ve doğru yatağa.bu saatte yatak mı olur derseniz söyliyim zaten yarım saatlik yol gidip geliyoruz ve o yorgunluktan sonra siz de yaşamışsınızdır çokca yorulup yorulup oturunca hele bir de arabayla sallana sallna yol gidince öyle uykunuz geliyorki,sıkıysa uyumayın.ama tabiki,hergün işten dört gibi gelince yatıp uyuyabiliyormuyum?ne mümkün ben tam uykuya dalıcam;ding dong ya bir komşu ya oğlumun arkadaşı,ya da pazarlamacı.hiç kimse gelmese kargo geliyor.geçen geldim yarebbim ne uykum var,ayakta uyuyorum.gözlerim yumuk girdim eve elimi yüzümü yıkadım yaşasın deyerekten atladım ki yatağa ne oldu dersiniz,uyuyamadım ,çünkü bu saydıklarımın hepsi geldi. bu kadar uyku mevzu yetti dedim bugün fişleri çektim ve bol bol uyudum.şimdi bütün gece otururum artık yarın da işten sonra işyeri için alışveriş var dönüşte de pıncır kızımı alırız malum pazar günü sınava giriyor.onu ikigünde semirtmeliyim hint fakirleri gibi olmuş,yurt yemeklerinden.şimdilik ben kaçar,size hayırlı akşamlar..not:mimlenmişim sevgili seyhandan sağolsun ilkleri yaşatıyo bana,fakat resimleri pc ye atmayı çözemedim kızımla yaparız artık bu arada sadece 4 kolyem olduğunu farkettim şok oldum.yarın bir-iki daha mı alsam acaba?kaynak

Hiç yorum yok: