5 Nisan 2010 Pazartesi

aksarayda fink


kocaman haftasonunu yedim.nerdemi?tabiki eğitimde .bizim meslekte (gıda üzerine çalışıyoruz.)en azından kurs bitirme belgesine sahip olması gerekiyormuş.bizde iki günlük kursa katıldık.gıda hijyen iletişim gibi konular anlatıldı ilk gün.aksarayda bir okulda eğitim veriliceği için oradan çıkınca nereye giderim hesabı yapmaya başladım.goncam tabiki yanıma birisini kattı.ne olucağını zannediyor acaba,kocaman kadını güpegündüz kaçıracaklarınımı ?yanıma kattığı da bizim eleman;daha 20 yaşında.ben ona göz kulak oldum tabii.katılan profili 20-35 yaşlar arası genelde çok düşük ücretle zannederim sigortasız çalıştırılan biraz da ezik bayanlar.maalesef bu da bizim mesleğin kalitesini düşürüyor.karşınızdaki sizi öyle aşağı görüyorki.bugün yetkili !manager geldi.şunu versene diye bişey istedi.öyle bozuldum.bu kişi güya okumuş biyerlere gelmiş ama adam olamamış,bir bayana değil hiç kimseye şunu versene denmez.ne istemiştiniz diye tersledim.anlayana tabii. eşim nmzdaydı.duymuş,çıkınca kim o dedi söyleyince daha çoksinirlendi,nerdeyse çatacak.boşverdedim.biz birşey kaybetmedik o seviyesini belli etti sadece.bundan sonra ona öyle muamele.insan bu durumdan sadece kendineolan saygısıyla sıyrılıyor.yoksa kavga an meselesi.gene nerelere geldim.kurstaydık tabiki.öğle arsı verildi ve seherle biz 1 saat arda esseye kaçıverdik ne ciciler aldım ordan? bunun kulsuz olanını.sos tenceresi.bir tanede kızıma aldım malum anneler bilir;çeyiz.sonratava aldım.biri büyük biri küçük.sağlıklı olması dolayısıyla aldım.yoksa ihtiyacım yoktu.teflonlar ısınırken zehirli bi gaz mı ne yayıyormuş.neyse biz koşa koşa ucu ucuna derse ve yoklamaya yetiştik.dersten sonra tam çıktık bi de baktık bizim otobüs geçiyor hemen seheri hemen attım resmen otobüse.kız neye uğradığını şaşırdı.napıyım kaçırsa 20 dk.otobüs bekliicek.ben de doğru b.köye kırıktabağa.fena dadandım kuru dolmasına.öyle acıkmışım ki tabii öğle tatilini essede yedik aç kaldık.biraz bakındım ama baktım yalnız tadı çıkmıyor,hadi dedim kendime eve gidiyoruz.eve geldim.tabii bir saatlik yol yoruldum.atıldım kaldım gün bitiverdi.pazar günü maceram da yarına kalsın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle sevgili seval mrb.bende insanların davranış hatalarına bazen bende cok kızıyorum.ama tanımdıgım insanlara sizli konuşmayı okullarda ögretmiyorlar galiba.yada en önce evde öyle konuşmuyorlar bende toplumca nereye gidiyoruz.bilmiyorum.blogunuz cok samimi ve güzel tam benlik sevgiyle ve cok mutlu kalın.

neval dedi ki...

merhaba selinka;blogumu beğenmene memnun oldum.fazla bilgim olmadan gözümü karartıp girdim blog dünyasına.deneme yanılmayla bişeyler yapmaya çalışıyorum.diğer mevzuya gelince maalesef toplumda bir laçkalık ki sormayın.bunda suç bir bakıma tv yi buluyorum.insanımız ne seyrederse o davranışları kopyalıyor.yani bizi senaristler,tv programcıları yönetiyor adeta.şimdilik hoşçakal...