23 Mart 2010 Salı

gezme- tozma- yorulmaca

cumartesi günü gügüyle buluştuk ben geç kaldım o geç geldi ama neticede buluştuk.ben de tel. yok .goncama aratıyorum.o söylüyor şu saatte şurada diye.gügü bana kızıyo niye tel. almıyosun diye.napıyım insan goncasıyla aynı işyerinde çalışıyosa onun telefonu ikisine de yeter die düşünüyorum.o kadar telim vardıda ne oldu.zavallı goncam bana telefon almaya yetiştiremiyor.neyse bu da başka posta kalsın.nerdeydik.gügüyle bakırköyü turluyoduk.herzamanki gibi20.yüzyıl mabetlerinden c.cityden başladık.gez gez bitmiyo,biz yorulduk acıktık ama o hala bitmemişti.neyse gel dolma yiyelim dedik,doğru ev yemekleri veren kırık tabağa.tavsiye ederim.dolmaları ve mercimekli köftesi harika.herkes 2-3 alırken ben 6 tane yedim-ama ekmeksiz-çok utanıyorum ama pişman diilim.şimdi olsa 6 tane daha yerim.c.city kesmedi vakit vardı meşhuur c.tesi pazarına gidelim dedik ve gittik.bu arada gügünün zühtüsü 23415678.kez aradı ama benimki hala aramamıştı.nasıl bozulduğumu tahmin edin bakalım.zilli ne diyorsa çocuk kikirdiyip beni iyice işkillendirdi. edep yahu desem de kulak kesilsemde duyamadım ve bizim flört ettiğimiz günleri hatıladımve ahh minel aşk dedim.gügüyü affettim.biz de goncamla saatlerce konuşurduk ozamanlar cep mep yoktu tabii. ankesörlü tel.den ya da evden konuşurduk.zavallım maaşını tel.faturasına ya da jetona bağışladığı çok olmuştur.neyse pazargezmesinde kalmıştık.pazarı gezdim ve beğenmedim.düşünün kestane bilem yoktu.ama beylik pazarına git ne istersen bulursun.yeni bir pazar ama hem kaliteli hem de çeşit bol.bence yeşilköy çarşamba nın rakibiakşam 6 gibi ayrıldık 1 saat sonra evdeydim. yorguuun ama mutlu. bu sefer evdekileri doyurma telaşı hadi gelin size akşam kahvaltısı dedim allahtan yemek seçmiyolar kahvaltılığı da pek severler.pazar günü de temizlikle geçti pazartesi iş tabiiki.pazartesi sendromu yaşadığımı ilan ettim ve yemek yapmadım.bugün salı bugün ne bulayım

Hiç yorum yok: