26 Mart 2011 Cumartesi

taktım gene kara gözlükleri, baktım şöyle çevreye

herkes ilgiye aç,    herkes kendini anlatma derdinde ;  bebeler bile inggaa ingaa bas bağrına bas bağrına diye ağlamıyormu ?





kimler popüler ,kimlerin çevresi dolu ?    kendini yarasını  unutup  başkasına ilaç olmaya çalışanın.

en çok kimin yanında huzur bulup  nerdeyse günah çıkarıyoruz ?  bize  O'nu hatırlatanın





kimin yanında kendimiz gibiyiz ?   hiç yargılamayanın .

yanında çivili sandalyede oturuyormuş hissi duyulan kimseler ?  her öznesi     -ben-    olanlar.   cahillikte büründükleri ışıltıdan kamaşıyor gözler , ama ilk rüzgarda uçup gidince pırıltılar  alttan kel bir şey çıkıveriyor.

neden evlilikler bir taş atımı sürüyor ?    o taş geldiğinde ,hınçla geri attığın için .





niye gençlere bakınca ürperti salınıyor içime ?

ülkemin ukalalar cumhuriyetine dönüşeceğinden korktuğum için



3 yorum:

Meyra dedi ki...

bide bizim iyilik meleği Polyannamız vardı:))

Tazekahve dedi ki...

Off en sondaki noktaya on puan gerçekten.Ukalalar cumhuriyeti ilan edildi bile çoktan.Hiçç sevmiyorumm onlarııı :((((

Yine felsefik bi postta döktürmüşün kankicim,sevgiler :))

neval dedi ki...

MEYRA; her topluma lazım polyanna değilmi ?

TAZE KAHVE; ukalalık yarışması yapsalar başvuruda patlama olurdu kesin ,matah bişeymiş gibi
evet ya hep felsefe takılıyorum ,geyik başlayım diyorum hep aynı yöne gidiyor