5 Ağustos 2011 Cuma

clean pak mısın sen ?

yoksa  temiz gelen kıyafeti,     lekeli geri  mi yollarsın hep ?    ya da  derdin sadece,    kendini hakılı çıkarmak mı ?
hem de,   büyük şirketlerin müşteri memnuniyeti sloganıyla,     kendini paraladıkları şu çağda ?
olay ve akabinde memnuniyetsizlik şu şekilde gelişti ;
8-06-2011 çarşamba günü kızımın  marka ceketini  şubesine  ütüye gönderdim.bu sezon alınmış ve sadece bir kez giyilmişti.



ütüden geldiğinde beyaz ceketin her iki yaka klapalarının yanında iki büyük ütü sarartma lekesi vardı.ceketi alıp  gittiğimde derdimizi anlattık ve yeni ceket olduğunu,bu lekelerin kesinlikle ütü lekesi olduğunu söylememize rağmen;
lekeli ceket aldığımız için,
zaten lekelediğimiz ceketin suçunu onlara attığımız için,
suçlandık.
ısrarla kızımın o ceketi bir programda giyeceği için,lekeliyse niye kuru temizlemeye değil de ütüye gönderdiğimi sormama rağmen asla hatalarını kabul etmediler.    ütü sarartması olduğunu herkes anlayabilir oysaki

yani müşteri odaklı değil,     kendini temize çıkarma odaklı işleyiş var maalesef.    yeni açtıkları işyeri için kötü reklam yaptıklarını ısrarla da vurguladım,     neticede apartman yöneticisiyim ve bu bilgiyi herkesle paylaşmayı düşünüyorum eğer orada hatalarını kabul etme yürekliliğini gösterebilselerdi ,bütün ütülerimi orada yaptırabilirdim oysaki.

zararımı tazmin etmeleri benim tüketici hakkımdır.   bunun yanında yalancılıkla suçlandığım için ayrıca özür bekliyorum.eğer  sonuç alamazsam tüketici mahkemesine de gideceğim,   çünkü haklıyım ve böyle muameleyi haketmiyorum.

evet clean pak,    maillerime cevap da alamadım sizden .    demekki;
batan bir sürü firmanın yaptığını,       yapıyorsunuz sadece; basit tüccar mantığı.
hata yapsan bile ,    asla kabul etme.       aman kişisel egon zedeleneceğine,  itibarın zedelensin  çok mu ? memnun müşterinin,          bir sürü müşteri adayına sebep olduğundan da haberin yok   ki,     suçlayarak  sana gelme ihtimalini,     sıfıra indiriyorsun bir çırpıda.       tam aksi propaganda yapacağını da bile bile.

bravo sana.  şak şak !

10 yorum:

Unknown dedi ki...

neval abla hiç uğraşma direk tüketici haklarına başvur, onlar ne gerekiyorsa yapıyorlar bu konularda titizler. clean pak senin peşinde koşsun.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Helal olsun sana.

neval dedi ki...

DÜRR-İ YEKTA; istikamet orası zaten canım

BIRAKTIĞIM İZLER;sana da :)

Sevdiye dedi ki...

Neval,Ben'ce de hiç uğraşma direkt Tüketici Hakları Heyetine git, bir de şikayetim var.com diye bir yer var oraya yaz,çok etkililer böyle işlerde.

Kronik Bunalim ... dedi ki...

Turkiyede sizin gibi hakkini arayan insanlarin oldugunu bilmek cok guzel .. Siz cok yasayin ;)

muko dedi ki...

evet tüketici hakları iyi çalışıyor bu konuda asla ihmal etme alsınlar ağızlarının payını

Asahhara dedi ki...

Haklı iken haksız duruma düşmek çok incitici gerçekten..

Unknown dedi ki...

Neden insanlar dürüst çalışmazlar ki?

neval dedi ki...

anlaşılan bu konuda hepimizin ağzı yanmış arkadaşlar,ama aynı zamanda bilinçlenmişiz hak aramak konusunda.
aynı bilinci firmalardan bekliyor,tüketici memnuniyetine riayet etmeyen günübirlik mantıkla çalışan firmaların sonunu ibretle bekliyoruz

benim dünyam dedi ki...

vakti zamanında bir kuru temizleyici de abimin krem rengi marka montunu mahvetmişdi, sanki üzerine çamaşır suyu dökmüşler gibi alaca bulaca yapmışlardı. O zamanlar babamın esnaf komşusu diye biz pek birşey yapamamıştık, ama o bize çok kötü bir tecrübe oldu, o günden sonra iyi bildiklerimizin haricinde hiçbirine vermedik...