21 Ağustos 2011 Pazar

sabah sabah çıktık yola;




oğlumun rutin göz muayenesine doğru.      fırsattan istifade,      ben de muayene oldum,       malum fazla kitap ve pc gözlerimi yoruyor.      geceleri bilhassa,  yarasa gibi oluyorum,   asla yakını göremiyorum.       tatile çıktığımızda,    okuma lambasıyla haritaya bakmam gerektiğinde,   fark ettim .

oradan,    koştura koştura eşimin mide doktoruna.  gide gele,  nişantaşı çocuğu olduk biz.     sahilden bakırköye giderken,    önce dolmabahçeden  sonra,     eminönünden geçtik;




saat beş civarı  ve trafik şimdiden yoğun.     nolacak bu yollar böyle ?
trafikte  giderken ,bizim lise kankalarıyla,    iftar buluşması ayarladık haftaya ,kızkıza.     tek kriterimiz var;  kedisiz bahçe olmalı.     bakalım nereyi bulacağız ?
en son kitap molası;




kitapsız saat geçmek bilmiyor beya.     artık mama resmi yok.      neden acaba?

4 yorum:

Nil dedi ki...

geçmiş olsun neval. umarım ciddi bişey yoktur

neval dedi ki...

NİLHAN; sağol canım.reflü sıkıntımız var.

Birileri anlatsın dedi ki...

İkinize de çok geçmiş olsun canım. Bende çok kitap okuyorum bir ara benimde göz dr. gitmem lazım...

neval dedi ki...

BİRİLERİ ANLATSIN; dikiş de yoruyor gözleri değil mi?
teşekkürler güzel dileklerin için.