2 Ekim 2011 Pazar

karar 1

bu kadar aksi olmaktan,  sıkıldım artık...

bundan sonra ;




gece nöbetinden sonra burunda tüten,    fısır fısır yumuşak  bir döşek kadar dinlendirici,
(bu fısır fısırlık üzerinde biraz düşünmeliyim )

kan ter içinde evde koştursam da , belim kopsa da ağrıdan,
akşam gelen eşimi,    kızılcık şerbeti içmiş gibi,   keyifle karşılayan

ılık bir bahar yağmuru kadar serinletici,
kızgınlığın uç noktalarındayken bile ,    hay aksi şeytan yerine
hay sevimli iblis,   diyecek kadar kibar

birisi olacağım

13 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

amin cümlemize:)

Krnc dedi ki...

:))
Bence aksi değilsiniz,çok şekersiniz:)
Ama böyle daha iyi hissedecekseniz kendinizi, kolay gelsin o zaman:)

AslıASLI dedi ki...

Allahım, amin diyorum hem sizin hemde kendim için :)

Unknown dedi ki...

kaçgün yapabilirsin bunu merak ettim :)

Neşece herşey dedi ki...

Al benden de o kadar..

Limon çiçekleri dedi ki...

Bende becerebilirmiyim dersin:))

neval dedi ki...

NABRUT: ;))

KRNC; Ahh aksiyim,bildiğin aksi.
sağolasın temennin için

ASLI; neyse.. yalnız değilmişim bari :)

DÜRR-İ YEKTA; denemesi beleş..

2ZANNESİ; aramıza hoşgeldin bacım

Adsız dedi ki...

nevalim inanıyormusun buna :)))) bırak ya biz en iyisi aksi kalalım :)) öptüm

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ben de cok kez kendime soz verdim boyle olmak icin ama bunca senedir namumkun, olmuyor, olmadi. eger sen basarabilirsen, sirrini da paylasmani rica edecegim, cunku biliyorum... her ne kadar bu sekilde davranarak mutlu olmayacaksam, icim icimi yiyecekse de, evdeki diger herkes mutlu ve huzurlu olacak en azindan... diger sekilde ben dahil evdeki herkes mutsuz ve bedbaht oluyor... ahh ahh :)

neval dedi ki...

NALAN; Nalancım adımız çıkmış ayyuka aksi diye,bu yaşa kadar ne geçti elimize ?
biraz da böylesini deneyelim diyorum.yapabilirsek tabii.

EDİBE;Sorun zannederimki baskın ve lider kişilikten kaynaklanıyor.arka planda kalan ılımlı ve destekleyici olmamız gerekiyor ,aile huzuru için gerekli.

otuzundansonra dedi ki...

Canım sana başarılar o zaman ,hade bakalım

Ayşe dedi ki...

:)) cok sekersin...

Ülkü dedi ki...

Senmiiii yok yok inanmam dermişim terliğide kafama yermişim :P