17 Ekim 2011 Pazartesi

nerde kaldı,     alçakgönüllük  ve  Mevla için sevmek ?
bugünün politikası;     sev beni - bak nasıl severim seni.
ya da,    kızma bana - çok çok kızarım sana.
değil mi ?

olay şöyle gelişiyor;      birileriyle nette tanışıyorsun.      kanın kaynayıveriyor .    kafana denk    söylemler paylaşıyorsun.      oldun mu can-ciğer kuzu sarması  ? sanki kırk yıllık komşun ,   ya da kankan oluveriyor ( alınma bilge !)
gelsin sanal çaylar ,    kahveler,    belki de buluşmalar ,   gel vakit git ,   arada ufak laf   dokundurmalar devamında,   konduramamalar derken ,        bir anda  azıcık da olsa ,   menfaatler çatışınca yahut, nefsi tatmin edip,    kendini yüceltmek adına,      kızgın anda sarfedilen söz ,     düşman ediyor iki tarafı da.




bu kadar mı kolaylaştı ,  dost olmak ?     iki günde ,üç beş yazışmada ?     hadi oldun diyelim,   dostunu ne kadar kolay satıyorsun yahu.      hani dostlar, nadide inciydi ?      yere attın bile.       oh, bir güzel de çiğnedin.  yerine gelir tabii yenisi .
yok,      kirletmeyin süslü laflarla   ,zihnimizdeki kavramları.      biz yine dostumuzu  eskisi gibi bilelim.   kızsak da cefası çekilen ,   sevsek de içimizden.

olmasın arkadaşım yeni,    olanlar yeter bile.     onlar da ister idare,   şu yarım aklımla ne çare ?
olmasın varsın  dostum ,    olanlar,  derdimi çekmeye yeter de artar  bile.

zaten,   yarimden vefalı dost nerde?

4 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

ben de tamda bugün bunu düşünmüştüm biliyormusun,herşeyi çok cabuk tüetir olduk ,birde artık çok normalleşti bu durum.sevgiler

*Selinka** dedi ki...

kimmiş kimmiş söyle nevalim???
biliyorsun cok alınganım.
suclu elma olsa benim başıma düşer:))))
aman taka taka kafa kalmadı bende bacım varsın olsun herşey güzel olsun
sevgilerimle bacım:))))

neval dedi ki...

OTUZUNDAN SONRA; seni de rahatsız ediyor değil mi? laçkalığa alıştık her konuda galiba.

SELİNKA; alınasın mı var,yoksa seni işaret eden bişeymi yazmışım
bacım ? ya hiç alakası yok.

Tazekahve dedi ki...

alınmadım kuşum alınmadım da merak ettim biri mi üzdü seni böyle :) eğer varsa bi sıkıntı üzme canını ,güzel ahlakı yayabildiğimiz kadar yayalım..gerisini yaradana bırakalım derim ben canımcım :)) öpüldün kankam :))