17 Ekim 2011 Pazartesi

nerde kaldı,     alçakgönüllük  ve  Mevla için sevmek ?
bugünün politikası;     sev beni - bak nasıl severim seni.
ya da,    kızma bana - çok çok kızarım sana.
değil mi ?

olay şöyle gelişiyor;      birileriyle nette tanışıyorsun.      kanın kaynayıveriyor .    kafana denk    söylemler paylaşıyorsun.      oldun mu can-ciğer kuzu sarması  ? sanki kırk yıllık komşun ,   ya da kankan oluveriyor ( alınma bilge !)
gelsin sanal çaylar ,    kahveler,    belki de buluşmalar ,   gel vakit git ,   arada ufak laf   dokundurmalar devamında,   konduramamalar derken ,        bir anda  azıcık da olsa ,   menfaatler çatışınca yahut, nefsi tatmin edip,    kendini yüceltmek adına,      kızgın anda sarfedilen söz ,     düşman ediyor iki tarafı da.




bu kadar mı kolaylaştı ,  dost olmak ?     iki günde ,üç beş yazışmada ?     hadi oldun diyelim,   dostunu ne kadar kolay satıyorsun yahu.      hani dostlar, nadide inciydi ?      yere attın bile.       oh, bir güzel de çiğnedin.  yerine gelir tabii yenisi .
yok,      kirletmeyin süslü laflarla   ,zihnimizdeki kavramları.      biz yine dostumuzu  eskisi gibi bilelim.   kızsak da cefası çekilen ,   sevsek de içimizden.

olmasın arkadaşım yeni,    olanlar yeter bile.     onlar da ister idare,   şu yarım aklımla ne çare ?
olmasın varsın  dostum ,    olanlar,  derdimi çekmeye yeter de artar  bile.

zaten,   yarimden vefalı dost nerde?

4 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

ben de tamda bugün bunu düşünmüştüm biliyormusun,herşeyi çok cabuk tüetir olduk ,birde artık çok normalleşti bu durum.sevgiler

Adsız dedi ki...

kimmiş kimmiş söyle nevalim???
biliyorsun cok alınganım.
suclu elma olsa benim başıma düşer:))))
aman taka taka kafa kalmadı bende bacım varsın olsun herşey güzel olsun
sevgilerimle bacım:))))

neval dedi ki...

OTUZUNDAN SONRA; seni de rahatsız ediyor değil mi? laçkalığa alıştık her konuda galiba.

SELİNKA; alınasın mı var,yoksa seni işaret eden bişeymi yazmışım
bacım ? ya hiç alakası yok.

Tazekahve dedi ki...

alınmadım kuşum alınmadım da merak ettim biri mi üzdü seni böyle :) eğer varsa bi sıkıntı üzme canını ,güzel ahlakı yayabildiğimiz kadar yayalım..gerisini yaradana bırakalım derim ben canımcım :)) öpüldün kankam :))