23 Ağustos 2010 Pazartesi

ayy      ömrüm bitti    bu çocuklara yalvarmaktan ;



-kızım bakırköye gidersen   kitapçıya da uğrayıver
-ama anne taşıyamam şimdi onları
-ne var canım bir kere de taşı  ben seni az taşımadım  ;  9 ay + 24 ay  hesapla bakalım

bir de  ergenim var ;


-oğlum hadi sofraya gel   ( oruç tutamıyor günde 4 sefer insülin vurulduğu için  )
-hadi oğlum kalk kahvatıya
-bilgisayardan ne zaman kalkacaksın  ?   benim de işim var orda (  şu metin 2 yi kim icat ettiyse koparacam kafasını he )

koca çocuk da var oy oy ;
-bayramda çoruma gitmesek   ?
-olsun bayram farklı
-nesi farklı ya ?    herkesi gördük işte
-senin ailen olsaydı uzakta böyle dermiydin ?  ( demagoji iş başında )



şimdi bir de  yüzme derslerimiz çıktı       tutturdu gitmem diye     içim bitti yalvarmaktan

 bir de yaz okulu kavgamız oldu; gitsin de biraz bilgisayardan uzaklaşsın diye

yüzmeye,   okul zamanı da devam etmesini istiyorum  kafamda kırk tilki dolaşıyor    nasıl ikna edicem diye
böyle zamanlarda  ;    bazen höt diyebilen bir babaları olmasını istiyorum    ama o babanın bana da    höt diyebileceğini düşünüp hemen vazgeçiyorum



bu ne ya  ?     3 -5 yaş hayır deme zamanı      ee    bir de  birkaç yıl süren ergenlikleri var     ne zaman laf dinleme  moduna girecek böceklerim ?       yok yok     ömrüm yetmiycek anladım   tek tesellim başlarına geldiğinde    neler çektiğimi    anlamaları   

anneme sormam lazım       o da bize böyle içi kopana kadar yalvarıyormuydu ?

5 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Yoruldum Valla okurken Allah yardımcın olsun. Sanırım dinlememeye devam edecekler yada işlerine gelince dinleyecekler, Allah kolaylıklar versin, ne diyeyim.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))
ah ne şekersin :)
zamaneler....

iyiki o yıllar bitti gitti.
:)

neval dedi ki...

ATÖLYE KEDİ; annem bize ömür törpüsü derdi galiba bu bir döngü sırası gelen çekiyor

Adsız dedi ki...

SENİNKİLER BAYAGI BÜYÜK BİZİMKİLERE BİLE BEN YALVARMAKTAN ŞİMDİDEN GINA GELDİ BE CANIM.RAHAT YOK.PC VİRÜSE KAPTIRDI GİDİYOR,CANI İSTEDİKCE BÜYÜK,KÜÇÜK KARARI VİRÜS VERİYOR.ALLAH AKIL FİRASET VERSİN BU COCUKLARIMIZA SEVGİYLE MUTLU KAL CANIM...

neval dedi ki...

BİR DUT MASALI; estağfirullah bırakın şekeri kendimi tam cadı anne modunda hissediyorum
sözlerinizden bu çilenin bir gün bitebileceği sinyalini aldığım için de mutluyum umutluyum
SELİNKA; yok canım büyük küçük farketmiyor nazlarını çekecek birini bulunca hemen sonuna kadar kullanıyorlar hain böcekler