25 Ocak 2011 Salı

aldırmak ya da aldırılmamak

Her şeye aldırıyorsan,   takıyorsan  dünyanın derdini   kafana




hazır bak !  şu köşede bekliyor seni,   gastrit  ülser   tansiyon  vs  vs  vs  bilumum  yol arkadaşların         öyleki, kovsan da gitmeyen ,   iyi kötü  geçinmeye mecbur olduğun



Aldırmıyorsan , iyisin  rahatsın       amma  lakabın da hazır ; gamsız  ,   pişkin  ya da   vurdumduymaz

Aşağı tükürsen sakal misali  ;  çözümü zor mesele          teraziyi dengede tutmalı

Ahh  asıl  dert ;  aldırılmamak , yoksayılmak         o zaman kendini  hayalet sanıyorsun  insanların içinden geçebilen          danışılmadıkça  emrivakiler  bir bir artıyor   hesap sormak  ne mümkün ?





Sonuçsa ; büyük  gümlemenin ardından gelen  patlama  ,    müdafaa hatlarına geri çekilme  ve  barikatları  yerine koymak          teker    teker



.

8 yorum:

balböcükleri dedi ki...

bence en iyisi aldırmamak ya yapabiliyomuyuz hayır

neval dedi ki...

SERPİL; yaradılış icabı tabii ,yapabiliyorsan aldırmayacaksın yoksa törpüle dur kendini her şeye.

İkiz Annesi dedi ki...

Ah keşke aldıramasam ne güzel olurdu.En azından kronik migrenim olmazdı:(Ama ne mümkün ..

Nil dedi ki...

Aldırmamaktan çok aldırılmamak ömür törpüsü bence. umursanmamak , varla yok arası gel de buna takma kafayı ???

New York'tan dedi ki...

Ben de aldiramamayi beceremeyenlerdenim :)

balböcükleri dedi ki...

kuzu izledim öyle bir geçer zamankiyi ay çok ciddiye alıyorum ben bu diziyi.ağla ağla helak oldum kociş dalga geçiyo benimle.zaten bu erkeklerin bu taş kalbi,nasırlaşmış duygularına imreniyorum.biraz soğukkanlı olsam ne iyi olurdu.neyse osman çıktı ya denizden bir ooooooh çektim.sanırım çocuklara çok hassasım.hadi gelde aldırma.

nohut oda dedi ki...

bende aldırmıyorum dıorum ama ıcerıde bırıktırıyorum sanırım bazı seylerıde..
kokusu sonra cıkmasın sakın:)

neval dedi ki...

İKİZ ANNESİ; bebişlerle helak oluyorsun,her hastalık bozuk psikolojiden moralden oluyor nerdeyse ,aman dikkat.

KÜÇÜK MUCİZEM; aynı konuda dertleniyoruz galiba.aldırmıyorsa kimse sana git dağ başında yaşa bari. ne farkı varki ?

NEW YORK'TAN; aldırmasak herhalde olurdu lakabımız hani şu rahat kadın ya da gamsız şey.

SERPİL; yok çocuk hassas mevzu,aldırmamak olmaz,iyi yapıyoruz.

NOHUT ODA; tekrar aramıza hoş geldin sevgili lohusa kardeş.demek aldırmadığımızı zannediyoruz ,patlama daha şiddetli oluyor o zaman da.