13 Ocak 2011 Perşembe

perşembeden belli cuma

cuma günlerini rüyada  gibi geçiriyorum yoğunluktan .     işteyken zaten zamanla yarışıyoruz      eve geldiğimde neredeyse   hemen mutfağa girip,    akşam yemeğine başlıyorum            çünkü sohbetten gelince,   tok karna yemek yapmak zulüm  ;    bayanlar bilir
akşam kızım geleceği için, önce onun siparişini hazırladım         zeytinyağlı taze fasulye          sonra da
şurada gördüğüm tarifi yapmak için kolları sıvadım        çünkü sohbete götürmek için mandalinalı kurabiye yapmaktı niyetim                     iyiki de yapmışım



 mandalinanın ekşimsi tadı,    tereyağın kokusunu yoketmiş ,    hafif bir lezzet olmuş       ama sosunda tökezledim           benmari usulüyle ilk defa tanıştığımdan olsa gerek,  neticede vakit darlığından eritemedim çikolatayı      ve oldu     sossuz kurabiye 


koştura koştura gittiğimde     sohbet bitmiş      halil ibrahim sofrası kurulmuştu bile     yerde sünnet üzre.  saymaya ve hepsinden tatmaya gücüm yetmedi      sevdiğim lezzetleri yemekten ;





aşure,   çorba,    el açma börek ,    kuru biber dolması.     yoğurtlu karışık kızartma ,    pişi          evet   gene kahvaltıyla durduğum için fazla  kaçırdım      tabii  sonrası eziyet ;     cumaların makus senaryosu işte

8 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

oohh afiyet olsun...sizin sohbetlere bende gelsem :) iki haftada bir bizde toplanıyoruz arkadaşlarla ama biz öyle çok becerikli tipler değiliz hiç,ikramlarımızın yarısı hazır oluo :((

neval dedi ki...

BİR GÜZEL ÇİFT; gel buyur kardeş.
herkesin yaptığı şeyler işte ,ne becerisi.
hazır deyip geçme hızır onlar hızır

İkiz Annesi dedi ki...

Ellerinize sağlık afiyet olsun.Sohbetleriniz her daim tatlı olsun:)
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Neval bu sohbetler ruha yarar sağlığa zararmı sencede? (Çeşit itibari ile ne dersin :)) Ben maride bişey yok be Nevalim, çikolata içine azıcık krema koyarsan işin biraz daha kolaylaşır ayrıca...
sevgilerimle...

Deli Anne dedi ki...

ne güzel Nevalim, hem sohbet hem yemek:) hem ruha hem bedene gıda..

neval dedi ki...

İKİZ ANNESİ ; amin.ayrıca da tesiri uzun ömürlü olsun :)

SEVGİ; haklısın kardeş. gelenlerin bel çevresi bakıyorum da gitgide genişliyor .çalıştığım için ondan sıyırıyorum .

DELİ ANNE ; iki saat sohbet 1 saat yemek .nasıl ? adil bir paylaşım değilmi ?

Adsız dedi ki...

Merhabalar Blogunuzu bir kaç aydır takip ediyorum gerşekten çok güzel yazıyorsunuz.Eğer bir mahsuru yoksa bişey sormak istiyrum.Ne iş yapıyorsunuz?Edebiyat öğretmeni misiniz? Yazılarınızı okuduğum blog yazarların çok merak ederim nedense.Bende böyle yazmak içimdekileri paylaşmak isterdim ama herkes yazamıyor işte.Başarılarınızın devamını dilerim

neval dedi ki...

SEHER ; sevgili seher, güzel sözlerin için teşekkürler.
edebiyat öğretmeni değilim ama çok kitap okurum ve işlek bir hayal gücüm vardır.
aynı şeyi merak ediyoruz ,insan demekki yazıları okurken ister istemez yazanı merak ediyor.ben de seni merak ettim ama blogunun adresini bulamadım linkini verirsen sevinirim.
yazmaya gelince ; blogculukta kimse kusursuz cümleler ya da sıfır imla hatası beklemiyor,önemli olan içindekileri döküp rahatlamak.çoğu cümlem devriktir mesela .lisede en nefret ettiğim şey kompozisyon yazmaktı.ama blogculukta öyle değil içinden geleni yazmalısın cümleyi boşver.
ne kadar içimi dökesim varmış.