20 Ocak 2011 Perşembe

yaramazlık yapasım var bu gece

acaba ne yapsam ?     seçenekler belli ;

1- çılgın kız kıyafetimi giyerek bulabildiğim her yere piercinglerimi takıp  alnımda bandanamla koop koop naralarıyla  en yakın sosyal mekana akmak





2-bloglara adsız adsız  abuk subuk yorumlar yazıp milleti sinir etmek (  herkes yapıyor )





3-kendimi odaya kilitleyip anahtarı camdan atmak ( nolur nolmaz diye)





4-pastaneye ekler söyleyip  uslu uslu yemek





5-tövbe istiğfar çekip      tatti uyumak



       ah       iflah olmaz yaramaz teyyare ah

9 yorum:

şirin butik dedi ki...

senle ben bir araya gelmeyelim bence .. ya da gelelim olacaklara bakalım ...akla zarar evlere ziyan ..aman aman..

2zannesi dedi ki...

Seni gidi çılgın teyyare...

*selinka** dedi ki...

bizim deli dolu nevalimiz neler de yaparmış neler.sevgilerimle canım.

neval dedi ki...

ŞİRİN BUTİK ;katılıyorum ama hangi dileğine ?

2ZANNESİ; hiç belli etmiyorum demi ?

SELİNKA; delidir ne yapsa yeridir diyosun yani.

Deli Anne dedi ki...

ah o özgür ruh.. o yay ruhu.. öldürmezse iyidir bizi:) yalnız ben 2 numaradan bihaber idim.. eheh ö öğrendiğim iyi oldu

*selinka** dedi ki...

estagfürullah nevalim haddime düşmez canım.sadece böyle iniş cıkışları seviyorsun ya ondan.sevgilerimle canım...

Küçük Mucizem dedi ki...

4 numara tercihimdir. kilolar mı ? kimin umurunda :)

elif-kayra dedi ki...

bence hepsini yap derim ama ben olsam uslu uslu eklerimi yerdim.

neval dedi ki...

DELİ ANNE ;aman aman sakın iki numarayı felan yapayım derken müstearınla müsemma olma bacım.

SELİNKA; tanıdın artık değilmi ? çılgın ya da bedbaht olan nevali.ortası yok asla.

KÜÇÜK MUCİZEM; belki de en tehlikelisi odur bünyeye ;)

ELİF-KAYRA ; HEPSİ BU ÇILGIN İÇİN BİLE ZOR ON SENE ÖNCE OLSAYDI...