18 Ocak 2011 Salı

bizden kısa kısa and waka waka

hani hep dertlenirler ya ; kur'anı kerimi okuyoruz      ama manasını bilmeden .     bir sene arapça gördükten sonra şükürler olsunki , çoğu cümleye mana verebiliyorum,          yanlışlarımızı mevlam affetsin.    eşim,    geçen sene bir kur'anı kerim bulduki ;     her kelimenin altında     manası yazıyor tek tek ,  ayrıca tecvit ve harflerin nasıl çıkarılacağından bahsediyor  ( internet satışı da varmış).       yani bilerek okuyorsunuz    isteyenler buyrun .

minnoş kızım aradı ;babasına doğum günü hediyesi almış  ;   netbook  ( aklımda ıpad almak vardı  aslında, nabız yokluyordum  )  hani büyüdü ya kendi bursu varya ;  ehh   bize de paylaşmak düştü yarı bedelini  ;


ama yazılım hatası varmış teknik servise gitti geri ,yüklenmek üzere. 3 günlük cihaza  yükleme bedeli istediler trakya damarı tutunca, başedemediler tabii.            kendi netbooklarına yükledikleri programa garanti veremiyorlarsa   yok artık .


öyle bir geçer zamanki den bunalan beyinlere serinlik olsun hadi ;


shakira -this time for africa waka waka | izlesene.com

4 yorum:

Asahhara dedi ki...

O kuranı kerimden bendede var. Gerçekten çok güzel tasarlayıp yazmışlar.

İkiz Annesi dedi ki...

Seyretmiyorum o diziyi ama çok iyi geldi bu gün:)

bir güzel çift dedi ki...

kırık mealli Kur'an Kerimi babam hediye etmişti bana ve ben çoğu zaman kelimelerin manasını okumaktan arapçasını okuyamıyordum :)ama cidden çok güzel hazırlanmış,faydalı bir meal.bu arada arapça derslerine devam etmek istersen dr.Necla Yasdıman hocamız dost tv de arapça derslerine başladı yakın zamanda.eğer vaktin varsa Adım Adım Kur’an Dili programını Salı ve Perşembe 20:30’da, Cumartesi ve Pazar 15:30’da tekrarını izleyebilirsin.ben arapçayı unutmayayım diye Necla hocamdan ders almaya başladım geçen hafta,ama bu tv programı da çok faydalı..sevgilerimle....

neval dedi ki...

ASAHHARA;Allah razı olsun .üretenden de basandan da.duyurmak lazım ihtiyacı olana.

İKİZ ANNESİ ; bizde de miniğim bakıyor işte.

BİR GÜZEL ÇİFT ;ne mutlu sana ,ne kadar zevklidir tekrar etmek değil mi ?
dost tv mi? hemen bakayım sağolasın.