24 Mayıs 2011 Salı

bahar havadisleri

senenin en güzel zamanı; havalar yanar döner de olsa,   arada yüzünü gösteren güneşle, cıvıldaşıyor rüzgarda bir kenara saklanmış kuşlar.     gözlerimizi okşuyor çimenlerin yeşili ,   ağaçların pembiş tomurcukları
bahar;  kıştan sonra alışma devremiz.       ne giyeceğimizi, diyeceğimizi bilemediğimiz ,    genellikle kışa elveda nezlesiyle buluştuğumuz zaman.





yine de yüreğimizin kıpırdadığı,mis gibi taze çimen kokulu  havayı, her içimize çekişte yenilendiğimizi hissettiğimiz mevsim
bahar  ;  zihnimde,  yeni ümitlerin,  fikirlerin imbikten süzülüp, kalbime yerleştiği ,kıpır kıpır ettiği dönem .yeni heveslerle adımların neşeyle dolduğu ,     alabildiğine pozitifliğe açık olduğum    evre.
yaz tatil planlarının yapıldığı,    ümit denizinde hayal gemilerimin pupa yelken gezdiği  zaman
lakin, saydıklarıma ilaveten ,   işlerimizin yavaşlamasıyla muhasebemizin hızlanması, hesaplarımızın sonuçlandığı zaman.     yani hesap kitap devri.

elinden kalemi bırak , gel de  doya doya yaşa bakalım  baharı.   nerdeee ?      bizde bu dönem zor,    sıyrılana kadar bir de bakmışız,      pat diye yaz gelmiş,      hatta temmuz ortası oluvermiş bile.

not;  geçen hafta bloglarımıza ulaşamadığımız gün  arada kaynayan  yazım.       bir kenarda kalmasına,   razı olmadı içim




11 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

Temmuzları severim.

Unknown dedi ki...

Boşver be gülüm biz o bahar şenliğini yaşamayalı yıllar oldu Rabbim sağlık versin yaz da güzeldir güzel görmeyi bilene:)

İkiz Annesi dedi ki...

Dediğin gibi arada göz kırpsa da güneş baharın tadı başka.
Toprağın uyanışını seyretmek ömre bedel oluyor:)

Sitare dedi ki...

öhöö öhhöö resim biraz sıkıntılı:)))

New York'tan dedi ki...

Dogru tesbit ne giyecegimizi bilememek, sabahin erken saatleri serin oglen sicak :))

Unknown dedi ki...

Nasıl olursa olsun bahar güzel mevsimdir..
Üşümezsin ,terlemezsin bide bahar eski baharlar gibi olsa daha güzel olacak,bu zamanın baharıda bi hoş kıştan kalma sankim..

İKİ MELEK dedi ki...

bizimde okuldayken öyle olurdu yıl sonu programları sene sonu toplanmaları derken bir bakmışız bahar çoktan geçmiş yaz güneşi beynimizi pişirmeye başlamış. gündüz vakti çarşı pazar görünce görgüsüz gibi olurduk hey gidi..

neval dedi ki...

BÜŞRA; ben de :)

AYNUR; niye öyle papatyam,ikinci bahara ne kaldı şunun şurasında ?

İKİZ ANNESİ;ama pek kısa sürüyor :)

SİTARE; niye beya ?

ŞEYMA, hele bu sene değilmi ?

SEVGİ;anlaşıldı,bu bahar kimseye yaranamadı bu sene

ŞİRİN ;öğretmenlere yoğun geçer aralar değilmi ?

Tazekahve dedi ki...

Ah canımcımmm herşey bi kandırmaca.Bu ömrümüz hiç bitmesin dedirten bahar günleri de bi kandırmaca.Temmuzun ortasına geliverdiğimiz gibi ömrün sonuna da gelivericez bigün tatildi işti derken.Al bakalım bu da başka bi açıdan bakış :)

Cahide dedi ki...

Birşey itiraf edeyim mi? bazen bloguna geliyorum yazılarını okuyorum. Fakat bazı resimler ve videolar bana aykırı hatta müstehcen geldiği için yorum yazamadan çıkıyorum. Böyle bir huyum var işte. en son söylemeden duramam.Yokmuş veya olmamış gibi sayamam.
Ben senin çok temiz ve iman dolu bir kalbin olduğuna inanıyorum Neval.
Fakat bu video ve resimleri sayfana yakıştıramıyorum.
Beni anlıyacağını ve kırılmayacağını umuyorum. Haa yorumuda sil istersen. seni incitmek istemem.Muhabbetle canım...

neval dedi ki...

CAHİDE; darılmak ne kelime,hatamı söylüyorsun kardeşim.
görsellik ve müzik benim zayıf noktam ve hatam,biliyorum .
inşaALLAH terkederim tez zamanda